שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "יש גישושים עם חברי כנסת של סער ובנט"
נתניהו רומז
ראש הממשלה הגיב לגנץ שכינה אותו "זבל" ואמר כי הוא "במידה רבה מועמד לא רלוונטי. הוא דובר הממלכתיות? עיינה ממלכתיות? אני לא מדבר ככה. זה חסר חשיבות"
בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו טען הבוקר בראיון ל'ערוץ 12' כי ייתכנו עריקים ממפלגות ימינה ותקווה חדשה שיצטרפו לממשלה בראשותו: "אני רואה גם חברי כנסת משתי המפלגות שבאים במגעים איתנו ואומרים, 'אנחנו לא נלך ונעשה את התרגיל הזה. אנחנו לא נרמה את האנשים ונגיד להם שאנחנו הולכים לממשלת ימין כשאנחנו הולכים לעשות רוטציה עם לפיד'. אתם רוצים את לפיד כראש ממשלה? הציבור לא רוצה".

"אני יכול להגיד לך דבר מעניין. אנחנו רואים בסקרים תזוזה של מצביעים מהמפלגות האחרות כי הם לא רוצים ממשלת רוטציה עם לפיד, אבל הדבר המעניין הוא שאנחנו מקבלים כבר גישושים, כך אני אגיד את זה, מחברי כנסת גם אצל בנט וגם אצל גדעון שאומרים, אם הם ינסו לעשות את התרגיל הזה, כפי שהם כנראה מתכננים, כי הם יודעים, הם יושבים בפנים, לעשות רוטציה עם לפיד ולהמליך בעצם את לפיד לראשות הממשלה, אנחנו לא יכולים להשלים עם זה".

"לא אמרתי שאני נפגשתי, אבל אמרתי שיש גישושים", הבהיר נתניהו. "אתה יודע למה? כי זה לא נורמלי שבעוד שבוע הבחירה תהיה ביני ובין לפיד לראשות הממשלה ולפיד מסרב להגיד את הדבר הפשוט, שהוא לא מתמודד לראשות ועדת הרווחה בכנסת אלא לראשות הממשלה. זה לא נורמלי שאתם לא הורגים אותו על הדבר הזה. אם תזמין אותי ואותו לעימות, אני אומר לך שאשקול זאת בצורה רצינית, אם כי יש תור מי יהיה המראיין, אבל אתה ידוע כמראיין אובייקטיבי. בנט מנסה להסתיר את העובדה שאין לו דרך להקים ממשלה בלי לפיד ובלי רוטציה. אמרתי לו – תתחייב בלי לפיד ובלי רוטציה, אבל הוא לא מוכן להתחייב".

עוד הוסיף והתחייב כי "אני לא צריך את רע"מ. רע"מ לא תהיה האצבע ה-61 וגם לא אשען עליה. לא רק שאני לא צריך את רע"מ אני יכול להגיד הפוך, רע"מ ומנסור עבאס, אחמד טיבי ואיימן עודה רוצים להפיל אותנו".

בראיון ל'רדיו 103' הגיב נתניהו לדברי שר הביטחון, בני גנץ, אשר כינה את התנהלותו "זבל" ומיד חזר בו, ואמר עליו כי הוא "במידה רבה מועמד לא רלוונטי. הוא דובר הממלכתיות? עיינה ממלכתיות?". הוא הוסיף כי "אני לא מדבר ככה. זה חסר חשיבות".

בנושא המדיני, נתניהו נשאר עמום בנושא נסיעתו ליעד כזה או אחר: "לא, אני לא רוצה להתחייב, אבל בשבועות הקרובים תהיה לנו עוד נסיעה ועוד התפתחות אבל יש 4 מדינו עכשיו שעומדו בתור זו אחת המשימות שאני מתכוון להשלים עוד ארבעה הסכמי שלום היסטוריים שמחסלים במידה רבה את הסכסוך הישראלי הערבי, עוד הזנקה של הכלכלה שאני מתכוון להזניק כיו"ר הקבינט הכלכלי בממשלה שנקים, אני אוביל את הצמיחה הזאת ומי כמוכם יודעים שיש לי ניסיון מוצלח מאוד בזה"

לבסוף, הדגיש כי חלק מהתכנית הכלכלית שלו היא "להוציא אנשים מהחל"ת בתמרוץ. זה דבר חשוב מאוד ועל ידי תמרוץ מעסיקים לחזור לעבודה ועוד מענקים לעצמאים ועוד הפחתת מיסים דרמטית לעסקים קטנים ובינוניים, כולל השקעות ענק במגה פרויקטים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים