שיתוף
תגובות
חדשות » ישראל החזירה שלושה גופות של מחבלים מ"גוב האריות"
מקורות פלסטיניים דיווחו כי ישראל העבירה לרשות הפלסטינית גופות של שלושה מחבלים שחוסלו על ידי כוחות צה"ל בחודש מרץ סמוך לצומת ג'ית לאחר שירו על עמדה צבאית
מחבלים אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

לפני כניסת שבת העבירה ישראל לרשות הפלסטינית שלושה גופות של מחבלים שהיו פעילים ב"גוב האריות" – ג'האד א-שאמי, עודאי א-שאמי ומחמד א-דביכ. השלושה חוסלו בידי כוח צה"ל לפני כחודש וחצי בצומת ג'ית שבשומרון, לאחר שפתחו באש לעבר עמדה צבאית.

הירי בצומת ג’ית אירע ב-12 במרץ במהלך הלילה. הלוחמים זיהו רכב עם ארבעה מחבלים שנסעו לעבר עמדה צבאית שהוצבה בצומת. החמושים ירדו מהרכב, פתחו באש ונורו בידי כוח צה"ל, שלושה מהם נהרגו במקום. והרביעי נתפס לאחר שניסה להסתתר, שברשותו נמצא נשק.

עוד מבחזית החדשות

הלוחמים איתרו במקום שלושה רובים מסוג M-16, אקדח וכ-10 מחסניות ששימשו את המחבלים. לא היו נפגעים לכוחותינו באותה היתקלות.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף את החזרת הגופות ואמר: "ההחלטה של שר הביטחון גלנט להחזיר את גופות המחבלים חברי ארגון הטרור גוב האריות שביצע חלק גדול מהפיגועים ביו"ש בתקופה האחרונה, היא טעות חמורה שתעלה לנו ביוקר. הממשלה הזאת היא ממשלת ימין והציבור לא נתן לנו מנדט כדי להחזיר גופות מחבלים או להימנע מלהפציץ בעזה".

חבר הכנסת סער ענה לשר בן גביר: "גם בלי להיות בהצבעות אתה נושא באחריות על מלא מלא. העם לא מטומטם, כולם קלטו כבר את הבלוף".

יו"ר סיעת ישראל ביתנו חה"כ עודד פורר העביר גם הוא ביקורת חריפה ואמר: "רגע לפני כניסת שבת, נתניהו ובן גביר מתקפלים שוב. לא זו בלבד שהם נמנעים מסיכולים ממוקדים, כעת הם גם מחזירים את גופות המחבלים ופשוט מחסלים את ההרתעה הישראלית. הממשלה הרעה הזו נכנעת לטרור".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים