שיתוף
תגובות
חדשות » ירי מטווח אפס: פרטים חדשים על הפיגוע בירושלים הבוקר
נמשכות הסריקות אחר המחבל שירה בשני חסידי ברסלב בשכונת שייח ג'ראח | בנו של אחד הפצועים. "יש כמויות של נשק בשייח ג'ראח, זו אשמת המשטרה"
המשטרה הערכת מצב | צילום: דוברות המשטרה

הבוקר (שלישי) בשעה 7:30 פתח מחבל באש לעבר רכב בשכונת שייח ג'ראח, שבו היו באותה עת שני חסידי ברסלב. אחד מהם נפצע באורח בינוני, ומצבו של השני מוגדר קל. בתיעוד הפיגוע נראה המחבל מתקרב לרכב, ופותח באש מטווח אפס.

הפיגוע אירע 500 מטר מבניין בית המשפט המחוזי בירושלים. לאחר הירי, נמלט המחבל לכיוון השכונה והחל המצוד אחריו מהקרקע ומהאוויר. במהלך הסריקות נמצא הנשק ששימש את המחבל לביצוע הירי.

עוד מבחזית החדשות

גם בשעה זו נמשך המצוד המשטרתי הנרחב. בסריקות משתתפים שוטרים, לוחמי מג״ב יחידות מיוחדות, כלבנים, פרשים, מסוק משטרתי ועוד. המחבל נמלט מיד לאחר הפיגוע תוך שהוא נוטש את הנשק עמו ביצע את הירי. הנשק מסוג קרלו, נתפס במהלך הסריקות.

הנשק מסוג קרלו איתו בוצע הפיגוע | צילום: דוברות המשטרה

ט', בנו של אחד הפצועים, אמר ל-ynet: "דיברתי עם אבא שלי, הוא בסדר. כל יום הוא הולך להתפלל בשמעון הצדיק. בעזרת השם עוד הלילה הוא יבוא לכולל חצות. הוא היה אמור לצאת רבע שעה לפני והייתי אמור להיות איתו ברכב. בגלל שיש לו אומץ, הוא הצליח להרחיק את המחבל שירה מטווח אפס. אבא שלי תמיד אומר לי שיש כמויות של נשק בשייח ג'ראח, זו אשמת המשטרה".

יוסף שפייזר, חבר מועצת ירושלים, אמר כי "מה שקורה במזרח ירושלים זה איבוד משילות ואיבוד ביטחון. אנשים כאן חוטפים בקת"בים ואבנים. אנשים אולי בצדק מפחדים להגיע לירושלים, ואומרים "אני אשאר בתל אביב, אני אשאר במקומות אחרים", ועיר הבירה שלנו מופקרת, מזרח ירושלים מופקרת. אני קורא מכאן לשר לביטחון לאומי, לכל הגורמים לקחת יוזמה ולעשות כאן סדר, ולהחזיר את המשילות והביטחון לתושבי ירושלים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אם היינו מענישים את הגרמנים אז זו הייתה גבורה והיו עושים לנו חשבון . כשרואים האפסים שאנחנו לא מגיבים למי שרוצה להשמיד אותנו אז הם ממשיכים וימשיכו. לא משטרה ולא צבא צריך ביצים שלנו (היהודים) אין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים