שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יעקב ברדוגו: "יריב לוין מקים מחנה בתוך הליכוד"
את הדברים אמר הפרשן המקורב לראש הממשלה | לטענתו השר לוין מקים מחנה בתוך סיעת הליכוד והוא כבר אינו יד ימינו של נתניהו
יעקב ברדוגו | צילום: טוויטר

הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו טען הבוקר (שלישי) בערוץ 14 כי שר המשפטים יריב לוין מקים מחנה בתוך סיעת הליכוד והוא כבר אינו יד ימינו של ראש הממשלה.

דברי ברדוגו מגיעים על רקע הדיווחים כי השר לוין קיים אמש פגישה בכנסת עם ארגוני ימין ומספר חברי כנסת, שם הבהיר כי אין בכוונתו לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית.

עוד מבחזית החדשות

לדברי ברדוגו: "אני יכול לומר אחרי הדיווחים אתמול שיריב לוין מקים מחנה בתוך הליכוד, זאת ההבנה שלי. זה חידוש גדול בתפיסת העולם של הליכוד והימין, הוא כבר לא יד ימינו של בנימין נתניהו כפי שהלך איתו במשך מספר שנים באופוזיציה".

עוד הוסיף ברדוגו כי: "לפי דעתי זה לא יצליח ליריב לוין. הוא לא עשוי מהחומר הזה. מבחינת התפיסה שלי אני מסתכל על יריב לוין כאדם שמקים מחנה. לפי דעתי זה לא יצליח כי דווקא אלו שאמורים להיות אתו במחנה כבר לא אתו".

עוד מבחזית החדשות

כזכור, סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין נפגש אמש עם ראשי ארגוני ימין אשר הביעו את חששם מגניזת הרפורמה המשפטית. בפגישה, שהתקיימה בכנסת, הבהיר שר המשפטים לנציגי ארגוני הימין כי "אם מישהו חושב שצריך לסגת, לעצור או לבטל את הרפורמה – זה רק יזמין לחץ נוסף על הממשלה. כל מטרתם היא להפיל אותה, ואסור בשום פנים ואופן שהממשלה הזו תיפול".

עוד אמר לוין כי: "ברור שכל התהליך הוא על השאלה מי ישלוט פה, והם לא מוכנים שננהל את המדינה. לכן, גם אם לא מגיעים להסכמות – אין לי שום כוונה לבטל את הרפורמה". לדברי רוטמן "אם כל 64 הח"כים היו כמו שמחה רוטמן ואביחי בוארון הייתי יכול להיות רגוע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים