שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יעלון למפכ"ל: יש פקודות שדגל שחור מתנוסס מעליהן; בן גביר: ממורמר שהודח מכסאו
שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון קרא למפכ"ל קובי שבתאי: "זכור שיש פקודות שדגל שחור מתנוסס מעליהן, אינך אשם שהציבו מעליך שר שהוא עבריין מורשע"
משה יעלון | צילום: אתר הכנסת

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר משה בוגי יעלון קרא בטוויטר למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי להגן על השוטרים מפני הפקודות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. "מפכ"ל משטרת ישראל, ראינו את השוטרים במלוא תפארתם, מאפשרים מחאה בירושלים, תל אביב וחיפה, כיאה במדינה דמוקרטית", כתב יעלון לאחר שפורסמה הנחיתו של בן גביר לעצור מפגינים שיחסמו כבישים.

יעלון פנה באופן ישיר למפכ"ל וכתב: "זכור שיש פקודות שדגל שחור מתנוסס מעליהן. אינך אשם שהציבו מעליך שר, שהוא עבריין מורשע. הגן על שוטריך, מפני פקודותיו".

עוד מבחזית החדשות

השר בן גביר השיב ליעלון בתגובה: "ממורמר שהודח מכיסאו, מחליף מפלגות סדרתי שלא מוצא את מקומו ולא מבין את מקומו, קורא לשוטרים לסרב פקודה. מה אותו ממורמר היה אומר על אמירה כזאת לחיילי צה"ל כשהיה רמטכ"ל? אל תאיימו במלחמת אחים. איבדתם את השלטון, תפנימו את זה".

בחדשות 12 דווח אתמול כי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דורש מהמשטרה להשתמש במכת"זיות לפיזור מפרי סדר בהפגנות נגד הממשלה בתל אביב. אך מצפייה בדבריו המלאים של השר עולה, שבשום שלב הוא לא נתן הוראה להפעיל מכת"זיות נגד מפגיני השמאל בתל אביב.

בדבריו אמר בן גביר "המדיניות שלי היא שחופש הביטוי זה ציפור הנפש של הדמוקרטיה', 'וצריך לתת לכולם להפגין, בלי יוצא מן הכלל, אבל חופש הביטוי זה לא חופש השיסוי, ולא הזכות להסית ולא הזכות להרים ידיים ואני מצפה כאן שיהיה שוויון באכיפה, שלא יהיה ציבור כזה או אחר וכל אחד יהיו לו תנאי הפגנה שונים ויחס אחר לגמרי. עוד אמר הזר "אני רוצה שכל המפגינים ירגישו אותו דבר, אין להפעיל מכת"זית כאן ולא להפעיל מכת"זית כאן, לעשות מעצרים כאן ולא לעשות מעצרים כאן. אם המדיניות היא לעצור את מי שחוסם כביש ואני בעד זה אז צריך לעצור את מי שחוסם כביש".

עוד הוסיף השר לביטחון לאומי: "אם המדיניות ואני בעד לאפשר חופש ביטוי לכולם אז לאפשר חופש ביטוי לכולם לעמוד ולצעוק ולקרוא קריאות. אם המדיניות היא לעצור קריאות הסתה צריך לעצור קריאות הסתה לכולם, אין מפגינים סוג א' ומפגינים סוג ב"'.

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. בוגי המסכן קיבלת במה להביע את עצמך עם השמאלנים שונאי דת ויהדות
    נכשלת בכל מה שעשיתה
    תרד מהבמה שלא ישמעו אותך
    לפחות אם תשתוק יחשבו שאתה חכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים