שיתוף
תגובות
חדשות » ילדי הפרוטקשן: גני ילדים הושחתו בטובא-זנגריה
פחד
על פי החשד, משפחת פשע דרשה לקבל את השמירה על אשכול הגנים בטובא–זנגרייה, כשלא נענו החלו באיומים וניסיונות סחיטה
גן הילדים שהושחת | צילום: רשתות

אם עד היום ידענו על פרוטקשן מחוות חקלאיות, בתי עסק ובנייני משרדים, וכעת מתברר שהתופעה הנוראה מגיעה גם לגני הילדים ולבתי הספר. אמש (ראשון) פורסם ב״מהדורה המרכזית״ כי במסגרת ניסיון של משפחת פשע בטובא–זנגרייה לקבל את השמירה על אשכול הגנים באזור, הושחתו גני ילדים ובית ספר יסודי.

בתיעודים שצולמו בסוף השבוע באשכול הגנים של משרד החינוך בכפר, ניתן לראות ריהוט שבור, מחשבים מנופצים וחפצים מושלכים. העבריינים פיזרו צבעי גואש ואף השאירו פגר של חתול בתוך הגן. גם בבית הספר היסודי הצמוד היו פגיעות, וחלק ממנו הוצת לפני מספר חודשים. רק לפני כחודש נעצרו על חם 3 קטינים בחשד שנשלחו על ידי משפחת הפשע, אך בשל גילם הצעיר 13 עד 16 הם שוחררו.

עוד מבחזית החדשות

על פי החשד, אחת ממשפחות הפשע בכפר דורשת לקבל לידיה את השמירה על מוסדות החינוך. במשטרה מסבירים שהם ביקשו מהמועצה המקומית להציב מצלמות אבטחה בסביבת הגנים ואפילו גייסו את התקציב בעצמם, אך במועצה מסרבים להצעה. לדברי המשטרה הרשות לא משתפת פעולה, למרות שמספר ארגוני פשע סומנו כבר לפני שנים כפועלים בתחום הפרוטקשן.

התושבים, בהם הורים לילדים, סיפרו לחדשות 12 על תחושת חוסר אונים ונזקים מצטברים, כשברור לכל הרשויות מי עומד מאחורי האירועים. גורם שמעורה בפרטים סיפר כי הבעיה העיקרית בטובא–זנגרייה היא חוסר שיתוף פעולה, וחוסר רצון להתלונן מחשש לפגיעה פיזית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים