שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ילדה החליקה במלונית קורונה ותפוצה ב-400 אלף שקל
פיצוי תקדימי
בת השבע החליקה על רצפה רטובה במלונית קורונה כתוצאה מרשלנות ותןך שנה מהגשת התביעה אושר לה הפיצוי | מדובר בתביעה הראשונה שהוגשה נגד משרד הבטחון
ח"כ יעקב טסלר בסיור במלונית הקורונה לביא | צילום: באדיבות המצלם

צ', הייתה בת שבע כאשר עברה את חוויית ההחלמה מנגיף הקורונה, יחד עם בני משפחתה, במסגרת מלוניות הקורונה של פיקוד העורף שהוקמו ברחבי הארץ. שכזכור, שירתו ברובם את האוכלוסייה החרדית. לפני כשנה, שהוא המועד הראשוני האפשרי, היא הגישה תביעה נגד משרד הביטחון (פיקוד העורף) ובית המלון לאחר שלטענתה לא עשו את המוטל עליהם כדי למנוע את הפציעה שנגרמה לה בתקופת השהות במלונית.

בכתב התביעה תיארו בני המשפחה כי למרות הצורך הברור ותלונות השוהים במקום, לא הועסקה חברת ניקיון במלונית ולא ניתן כל מענה ללכלוך ולאשפה שהצטברה. בשלב מסוים החליטו המחלימים לנקוט יוזמה וכמה מהם שטפו בכוחות עצמם את הרצפה. 

עוד מבחזית החדשות

דקות לאחר שסיימו את השטיפה ובלי שהיא מודעת לכך, עברה צ' במקום כשהיא על קורקינט קטן בדרכה לחדרי המשפחה. המרצפות לא הטיבו עם גלגלי הקורקינט שהחליקו במהירות על הרצפה והביאו להתהפכות הכלי והטחתה של צ' על המרצפות הרטובות.

הבכיות הרקיעו שחקים וכאשר ראו הסובבים ובני המשפחה שהוזעקו כי הילדה לא נרגעת, הם הבינו שכנראה דבר חמור התרחש. אמבולנס הוזעק ופינה אותה לבית החולים פוריה בטבריה, שם אובחנה כסובלת משבר צוואר ירך ימין. משם היא הועברה למרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, שם זיהו כי היא סובלת מרגישות וכאב בכל הנעה של פרק הירך.

בתביעה שהוגשה על ידי עו"ד נתנאל רוט, העוסק ברשלנות רפואית ונזקי גוף, לבית משפט השלום בבת ים, הוא האשים את פיקוד העורף שהפעיל את המלוניות ואת הנהלת המלון, ברשלנות חמורה בהיעדר חברת ניקיון רשמית ומסודרת, מה שהביא בסופו של דבר ליצירתו של מפגע בדמות רצפה רטובה ללא התראה והגנה כנדרש, ועל כן הם נדרשו לפצות את הנפגעת כנדרש.

עוד מבחזית החדשות

בתום הליך גישור שנוהל בידי צוות משרד עורכי הדין הגיעו הצדדים להסכמה מחוץ לכותלי בית המשפט על פיצוי בסך של 345 אלף שקל על עוגמת הנפש, כלל הנזקים שנגרמו לה אז ולאורך כל התקופה בהם עברה טיפולים והליך שיקום מורכב. יצוין, כי פרק זמן כה קצר מאז הגשת תביעה ועד הגעה להסכמה והעברת הפיצוי בסוג תיק שכזה נחשבים לנדירים בעולמות הנזיקין והרשלנות הרפואית. כמו כן, במקביל לסכום הפיצוי ששולם על ידי פיקוד העורף והנהלת המלון קיבלה צ' סך נוסף של 50 אלף שקל במסגרת תביעה לביטוח תלמידים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים