שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר מרץ: פרסמה תמונה של בן גביר עם הכיתוב "הייל כהנא"
ערב יום השואה הבין-לאומי פרסמה יו"ר מרץ, זהבה גלאון תמונה של השר בן גביר מרים את ידו, עם הכיתוב "הייל כהנא" | בן גביר: "דוקרת את ששת המיליונים הקדושים"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: ערוץ הכנסת

ערב יום השואה הבין-לאומי, פרסמה יו"ר מרצ זהבה גלאון בחשבון הטוויטר שלה תמונה מקוממת של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מרים את ידו, ומתחתיו כתבה "הייל כהנא". לאחר ביקורת סוערת הודיעה גלאון שמחקה את ציוץ והוסיפה: "עדיין מחכה שהגזענות תימחק מהכנסת".

השר בן גביר תקף את גלאון לאחר פרסום הציוץ ואמר: "בת להורים ניצולי שואה, מוזילה ודוקרת את ששת המיליונים הקדושים. זהבה, מה אמא ואבא היו אומרים על זה?".

עוד מבחזית החדשות

אין זה סוד שבין שני הפוליטיקאים שוררת עוינות פוליטית ואישית זה זמן רב. במהלך מערכת הבחירות הגיש בן גביר תביעת דיבה נגד גלטון שכינתה אותו "תומך הטרור היחיד בכנסת".

גלאון הגישה תביעת נגד של לשון הרע בסך 150 אלף שקלים. התביעה התבססה על דבריו של בן גביר כי גלאון "זרקה אבנים על חיילי צה"ל באירוע לפני 20 שנה". גלאון טענה כי "מדובר בסיפור בדיוני ומכפיש שמעולם לא התרחש".

בתביעה נכתב כי בן גביר "הפיץ נגד התובעת עלילה שקרית שנועדה להכפישה ולהציגה כמי שנקטה אלימות נגד חיילי צה"ל, בחוסר תום לב משווע ובאופן שחוצה כל גבול אפשרי, אפילו בסטנדרטים הירודים של התבטאויות במהלך מערכת בחירות סוערת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים