שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ועדת הכספים של הליכוד חושף: "המצב הכספי קשה"
ח"כ דוד ביטן חשף את חובות הליכוד, והתריע כי קיום ועידת הליכוד, עלול לפגוע במימון הבחירות המוניציפליות | מדובר ב-5 מיליון שקלים חובות ו-71 מיליון שקל הלוואה
חה"כ דוד ביטן | צילום: אתר הכנסת

יו"ר ועדת הכספים של הליכוד חה"כ דוד ביטן, חשף אמש (שני) במכתב לבית הדין של הליכוד כי למפלגה חובות כספיים משמעותיים, זאת במסגרת תגובתו לעתירה שמתנהלת בעניין הדרישה לקים השנה ועידה בליכוד.

קיום ועידה בליכוד, משמעותו, קיום בחירות של חברי מרכז חדשים, ראשי סניפים ובחירות על תפקידים במוסדות הליכוד כמו מזכירות, ועדת הכספים, יו"ר המרכז וכדומה.

עוד מבחזית החדשות

במכתבו מסביר ביטן ליו"ר בית הדין של הליכוד מיכאל קליינר, כי המפלגה נמצאת במצב כלכלי קשה, ולכן קיום ועידה יפגע ביכולת של הליכוד לסייע כספית לנציגי המפלגה בבחירות המוניציפאליות המתקרבות.

על פי הדו"ח של ביטן, חובות הליכוד עומדים על סך 5 מיליון שקלים לאחר הבחירות האחרונות, הלוואה של 71 מיליון שקלים כדי לכסות חובות קודמים, שאותה הליכוד מחזיר ב-52 תשלומים. בנוסף כתב ביטן במכתבו, מנכ"ל הליכוד פועל לכיסוי הגירעונות כדי למנוע חובות נוספים.

לפי המכתב של ביטן, קיום ועידה עולה כ-7.5 מיליון שקלים, והבחירות המוניציפליות צפויות לעלות לליכוד 12 מיליון שקלים. כאמור, לאור המצב הכספי. ביקש ביטן לדחות את הוועידה לשנת 2024 כאשר הליכוד יתייצב יותר מבחינה כלכלית.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. תצאו בקמפיין התרמה
    אולי אנשי ההייטק מהשמאל יתרמו משהו …
    אם לא
    אז יש מיליונרים ועמך ישראל מוכנים לתרום
    בהצלחה מרובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים