שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ועדת הכספים: "יכול להיות שנלך על מסלולים אחרים"
מתווה הפשרה
יו"ר ועדת הכספים התייחס לדילמות של הקואליציה: "אנחנו צריכים לעשות את החשבון שלנו" | הנשיא הרצוג : "המציאות מחייבת לעשות מאמץ עצום להגיע להסכמות"
יו"ר וועדת הכספים, ח"כ משה גפני | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

יו"ר דגל התורה, משה גפני, טען היום (שלישי) כי על הקואליציה לשקול מחדש את אופן קידום הרפורמה המשפטית. "אנחנו צריכים לעשות את החשבון שלנו", אמר בכנסת, "לראות אם זה נכון להמשיך בדרך הזו, כפי שהיה אז, גם היום".

"באופן כללי הכלכלה לא קרסה", טען גפני, בהתייחס להשלכות הרפורמה המשפטית. "אני בעצמי, באופן אישי, חושב שאנחנו צריכים לשקול איך אנחנו מתקדים עם הרפורמה". הוסיף: "אנחנו ביהדות התורה נצטרך לעשות את החשבון שלנו, אני מניח שגם בש"ס יעשו". לדברי גפני, "יש דברים חשובים שצריך לעשות אותם, אני לא בטוח שזאת הדרך שאנחנו ממשיכים בה, באותו מסלול. יכול להיות שנלך על מסלולים אחרים. אנחנו נמצאים במצב דינמי".

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר היום התייחס נשיא המדינה יצחק הרצוג למתווה הפשרה. "ישנם רגעים במשברים מהסוג הזה, שמנהיגות נדרשת כדי לנצל את ההזדמנות הנדירה כדי להושיט יד ולהגיע להסכמות, זה אחד הרגעים האלה", אמר הנשיא במפגש עם חברי הקהילה היהודית באוסטריה.

"אנחנו לפני ראש השנה, לפני חגי תשרי, אנחנו כבר תשעה חודשים נמצאים במשבר עמוק שמשפיע בצורה דרמטית על החיים שלנו, משפיע על ביטחוננו, משפיע משמעותית על ביטחוננו, משפיע על כלכלתנו, משפיע על החברה שלנו משפיע על ההתנהגות האנושית שלנו. די, נמאס"..

"יש צורך להתכנס להבנות רחבות, זה אפשרי. זה לא נוגע ללוח זמנים, לא של בית משפט ולא של הכנסת – זה נוגע למציאות, והמציאות מחייבת לעשות מאמץ עצום להגיע להסכמות", הוסיף הרצוג. "אני קורא למנהיגים לקבל אחריות, להביט למציאות בעיניים, להושיט יד, להתאמץ, לא לדחות, להתכנס לעשות כל מאמץ ולנסות להגיע להסכמה רחבה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים