שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר התנועה לאיכות השלטון: "נחליף מחסנית ונמשיך להילחם עד טיפת הדם האחרונה"
מיהו קיצוני מטורלל?
עו"ד אליעד שרגא נאם בהפגנה בנתניה ואמר: "למרות שחטפנו סנוקרת השבוע ואנחנו מדממים, נשתה מים, נזקוף גב, נחליף מחסניות ונצא להסתערות הבאה".
עו"ד אליעד שרגא | צילום: פייסבוק

יו"ר התנועה לאיכות השלטון עו"ד אליעד שרגא השתתף הערב בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית בנתניה ואמר: "לפני 1953 שנה, חרב הבית השני, ולפי המסורת גם הבית הראשון חרב בשבוע הזה, הוא חרב, גבירותי ורבותי, כי מעבר למחלוקות הקשות בין הצדוקים לפרושים, ומעבר לשנאת החינם ששררה בין כל חלקי החברה בישוב היהודי, הקיצוניים שבקיצוניים, הלאומנים המטורללים על סטרואידים, הסיקריים, אלה אשר הגדישו את הסאה, אלה שטבחו עם הסכינים הקטנים שלהם, שהיו מוסלקים על גופם, הן ביהודים והן ברומאים, אלה שהובילו להתאבדות הקולקטיבית של אנשי מצדה, אלה היו הזרז המרכזי בחורבן הבית".

שרגא הוסיף "הקיצוניים המטורללים, הובילו לחורבן הבית השני, לחורבנה של ירושלים, והקיצוניים המטורללים המוטרפים, הם אלה אשר מובילים אותנו לעבר חורבן הבית השלישית בפעם השלישית, ממש בימים אלה".

עוד מבחזית החדשות

"למרות שחטפנו סנוקרת השבוע, ולמרות שאנחנו מדממים עכשיו, אנחנו נשתה מים, נזקוף את הגב, נחליף מחסניות ונצא להסתערות הבאה. נמשיך להילחם עד טיפת הדם האחרונה, נשבענו כי לנצח נישאר דמוקרטיה. גבירותי ורבותי, הקרב המשפטי כבר החל, ובזירה הזאת, אנחנו נעשה הכול אבל הכול בכדי לשנות את פני ההיסטוריה, בכדי לנצח ובכדי למגר את בני חושך".

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

  1. הוא קרא לימין , בני חושך?
    להזכירך בן חושך גמור, שהדיקטטורות בעולם מתחילות מאנשים כמוך , שלא מקבלים את המצוי ואת הקיים ואת שנבחר בבחירות דמוקרטיות,
    אתם לא אחים שלי ואני אשמח להלחם בכם בכל דרך שאתם אלה שתבחרו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים