שיתוף
תגובות
חדשות » יו"ר התאחדות נהגי המוניות נגד היועמ"שית: "מי מינה אותה, מי נתן לה זכות לפגוע בפרנסה שלנו"
יו"ר התאחדות נהגי המוניות כפיר בן זינו תקף את יאיר לפיד ואיים "אם לפיד לא יפסיק, נהגי המוניות יגיעו אליו הביתה" | עוד אמר "זו חוצפה שאין כדוגמתה"
מונית | צילום: Jose HERNANDEZ Camera 51, שאטרסטוק

כפיר בן זינו, יו"ר התאחדות נהגי המוניות, התראיין הבוקר (שני) ל-103FM ואיים כי אם מארגני המחאה נגד הרפורמה המשפטית ישביתו שוב את נתב"ג, הנהגים יגישו נגדם תביעה בגין פגיעה בפרנסתם.

לדברי בן זינו "זה לא יכול להיות במדינה מתוקנת שככה נראית המדינה, באים והורסים את הפרנסה, ולא נותנים לנהגי מוניות לעבוד. חוצפה שאין כדוגמתה". "נהג מונית בא לעבוד, ופתאום סוגרים לו את כל העבודה. כשאתה סוגר את איילון ואת כל הצמתים אתה גורם לנהגי מוניות להתעכב. זו הבעיה. אתה לא יכול לחייב את האנשים במונית על שעתיים וחצי רק בגלל המפגינים".

עוד מבחזית החדשות

עוד הדגיש בן זינו: "בנתב"ג דיברתי עם המשטרה, הבנתי שהם אמרו למפגינים להיות בטרמינל 1. אבל המפגינים כנראה החליטו שגם נתב"ג שלהם. כל שבוע הם סוגרים מהבוקר עד הלילה, הם לא עושים חשבון. כאילו נתב"ג שלהם, כאילו קנו את נתב"ג ולא מעניין אותם הפרנסה של המוניות. עם כל הכבוד, במדינה מתוקנת, מקום אסטרטגי כמו נתב"ג, איך המדינה מסכימה לזה? זה הפנים של המדינה. תעשו הפגנות במקומות אחרים אבל לא בתוך נתב"ג, איפה שנהגי המוניות, זה לא מתאים".

עוד אמר בן זינו: "היומע"שית לא יודע מי מינה אותה, מי נתן לה את הזכות לאשר דברים כאלו. את מי היא מייצגת? לפגוע בנהגי המוניות, בפרנסה שלהם, זה בסדר מבחינתה? היא לא צריכה להיות בתפקיד הזה, לא מגיע לה אם ככה היא חושבת", תקף, והוסיף: "אני הבנתי מהמפגינים שמי שאחראי עליהם זה יאיר לפיד. אם יאיר לפיד לא יפסיק עם זה אנחנו נגיע אליו הביתה. אם הוא לא יעצור ולא יפסיק נגיע ליאיר לפיד, לסגור את הרחוב שם, שיבין שנהגי מוניות מפסידים כסף כל שבוע בגללו".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. צודק בן זינו! סוף סוף.מתעוררים לאיוולת של סגירת נתב"ג ! השמאל שמפגין מפוצץ.בכסף! משועמם! וכיף.כל יום תוכנית אחרת! מה איכפת לו ! חשבון הבנק שלו לא יפגע! אבל מה עם שאר האזרחים? האזרח הקטן שנלחם על פרנסתו? זה לא מענין אותם! בן זינו צודק ב-100% ! לפיד כמו האבא שלו איכפת.לו רק להיות מצולם! אין לו שכל במיל! חצוף ! תפסיקו עם האנרכיה! ומייד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים