שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר הקואליציה נגד גלי בהרב-מיארה: "חושבת שהיא השריף של המדינה"
יו"ר הקואליציה אופיר כץ אמר בדיון בחוק הנבצרות אותו יזם "אני לא זוכר שהיה פתק בבחירות מפלגה בראשות גלי בהרב-מיארה"
יו"ר הקואליציה אופיר כץ

יו"ר הקואליציה אופיר כץ, נאם היום (ראשון) בדיון על חוק הנבצרות, אותו יזם, ותקף את חוות דעתה של היועמ"שית שמתנגדת לחוק: "אני לא זוכר שהיה פתק בבחירות, מפלגה בראשות גלי בהרב-מיארה. היא חושבת שהיא השריף של המדינה".

עוד הוסיף יו"ר הקואליציה: "אנחנו לא ניתן לכם לעשות הפיכה שלטונית באמצעות כל מיני פלפולים משפטיים, המצאות סטארט-אפ משפטי רק למדינת ישראל. אין דבר כזה בשום מדינה שיועצת משפטית מוציאה ראש ממשלה לנבצרות שלא מטעמי בריאות. אני לא זוכר שהיה פתק בבחירות מפלגה בראשות גלי בהרב-מיארה, כרגע יש נבחרי ציבור. היא חושבת שהיא השריף של המדינה, היא חושבת שהיא קובעת פה הכול ואנחנו לא ניתן לה.

עוד מבחזית החדשות

"מאז שהממשלה הזו קמה כל החלטה שלה היא נגדנו, זו לא יועצת משפטית זו יועצת פוליטית של האופוזיציה ואנחנו לא ניתן לעשות פה הפיכה שלטונית. אנחנו נכבד את הפתקים של אזרחי מדינת ישראל", אמר כץ.

לפני כשבועיים, הציגה היועמ"שית את חוות דעתה על חוק הנבצרות, וטענה כי החוק יוצר "חור שחור" שאינו שפיט, בעוד חוק יסוד הממשלה מעניק סמכות להוציא ראש ממשלה לנבצרות רק מסיבות של חוסר תפקוד מבחינה אובייקטיבית, היועמ"שית כתבה כי הדין מורה על כך שהיא מוסמכת לעשות זאת גם במצבי קיצון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים