שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר המחנה הממלכתי: "אנחנו במבוא למלחמת אחים"
במהלך ריאיון קרא גנץ שוב לראש הממשלה "קראתי לעצור את הכל ולהיכנס להידברות. תעצרו, נדבר" | על המשטרה: "במקומות שאני ביקרתי, היא הייתה בסדר גמור"
יו"ר המחנה הממלכתי ח״כ בני גנץ | צילום: כאן 11

על רקע המחאה נגד הרפורמה המשפטית והמשך החקיקה בכנסת, התראיין הערב (שלישי) יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ ב"מהדורה המרכזית" והזהיר את הציבור מ"מלחמת אחים והפיכה משטרית".

בפתח הריאיון, תקף גנץ את הקואליציה, כינה את תהליכי החקיקה "אירוע חמור", והזהיר כי "אנחנו באמת במבוא להפיכה ובמבוא למלחמת אחים, הדבר הזה הולך ומחמיר. אנחנו קוראים למחאה להמשיך ללא אלימות וקוראים לנתניהו לעצור, כי בידו היכולת לעצור את העניין".

עוד מבחזית החדשות

"מרוב דיבור על האכיפה שוכחים לדבר על ההפיכה", אמר יו"ר המחנה הממלכתי. "הממשלה מסירה את מגבלות השליטה שלה וזה פוגע בדמוקרטיה הישראלית. הציבור מבין היטב את מה שאנחנו אומרים. קראנו להידברות כדי להגיע להסכמות, אמרנו שהמחאה חשובה, לגיטימית וצריכה להימשך". עוד חזר גנץ כי "אם תהיה עצירה מוחלטת של החקיקה – אפשר לחזור לדבר".

לדברי גנץ "קראתי לעצור את הכל ולהיכנס להידברות. תעצרו, נדבר" חזר ואמר. "מדובר על העתיד של מדינת ישראל. העתיד של הילדים שלנו, הנכדים שלנו. זה לוקח זמן. לנתניהו יש אחריות היסטורית קדימה. אני משאיר לציבור להחליט למי הוא מאמין. המחאה הזו נמצאת ונמשכת. המחאה חשובה, אנחנו בקשר עם ראשי המחאה והם עושים עבודה מאוד חשובה. הדרך היחידה לפתור את העניין זה שילוב בין שני הדברים. המחאה היא כמו סכר שחוסם את זרם החקיקה".

עוד מבחזית החדשות

בהמשך הריאיון, קרא שוב לראש הממשלה ואמר: "שים לב מה קורה ברחוב, שים לב למצב הביטחוני". עוד הוסיף כי "בליכוד יש אנשים מתונים, כאלו שלא משמיעים את דעתם. לא כולם קיצוניים שם".

ביחס להתמודדות המשטרה עם המפגינים והטענות על אלימות משטרתית. הבהיר גנץ כי: "המשטרה היא של כולנו. היא צריכה להבטיח את הסדר הציבורי, אבל אסור לה להשתמש באלימות". עוד הוסיף גנץ, כי במקומות בהם ביקר, "התנהלות המשטרה הייתה בסדר גמור".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. השיטה הוא לחזור על השקרים שוב שוב עד הפיכתן לאמת השיחות נועדו לא להגיע להסכמות בצורה עניינית אלא להכשיל אותם ולהאשים את נתניהו בכדי להעמיד אותו באור שלילי כדי להפיל אותו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים