שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ההסתדרות לנתניהו: "תעצור את החקיקה, העם במצוקה"
ראש הממשלה נפגש עם ארנון בר-דוד בלשכתו בירושלים | יו"ר ההסתדרות קרא לנתניהו לעצור את חקיקת הרפורמה במערכת המשפט "למען אחדות ישראל"
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד | צילום: דוברות ההסתדרות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי בלשכת ראש הממשלה בירושלים. נתניהו אמר בפגישה כי "ימשיך לפעול לטובת הידברות והסכמות בנושא הרפורמה המשפטית".

במהלך הפגישה קרא יו"ר ההסתדרות לנתניהו לעצור את חקיקת הרפורמה במערכת המשפט. "למען אחדות עם ישראל, תעצור, העם במצוקה", אמר בר דוד לראש הממשלה, והוסיף: "אתה רואה את הכאב, מצפון ועד דרום, אתה ראש הממשלה של כולם".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר בר דוד: "אי אפשר לצפות שכל פעם שתהיה בעיה נאיים בהשבתת המשק" הפגישה בין יו"ר ההסתדרות לראש הממשלה מגיעה על רקע ניסיונות ארגוני המחאה לרתום את ההסתדרות למחאה.

למרות זאת, בר דוד הבהיר כי "אין בכוונתו להשבית את המשק בגלל עילת הסבירות". עם זאת, הוא חזר וקרא לראש הממשלה לעצור את החקיקה ולשוב להידברות: "צא לציבור ותודיע שאתה עוצר, אי אפשר להמשיך לייצר פה מהומת אלוקים" אמר בר דוד.

עוד מבחזית החדשות

בסרטון שפרסם מוקדם יותר השבוע אמר בר דוד כי "כשראיתי בפעם הקודמת את מדינת ישראל באותו לילה, פעלתי. כי זה היה נכון לפעול. פעלתי מהבטן. אי אפשר לצפות שאותו ארגון עובדים שמייצג עובדים בכל המפלגות, כל פעם שתהיה בעיה בכנסת נאיים בהשבתת המשק. ואחר כך יתבעו אותנו. זה לא הגיוני".

עוד אמר: "למה השיחות בבית הנשיא התנפצו? קורא למפלגות להמשיך ולהידבר. בשביל מה פירקתם את השיחות? וישר רצים לחקיקה. אני עדיין אופטימי שאפשר לעצור את הטירוף" בר דוד חזר והבהיר כי הוא לא מתכוון להשבית את המשק על עילת הסבירות, אך "מתכוון להיפגש עם ראש הממשלה בימים הקרובים ולתרום לשקט ולאחדות, להרגיע את המשק והחברה הישראלית שכל כך זקוקה לשקט והיציבות. לא נעים להסתובב פה ברחובות בזמן האחרון".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים