שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ההסתדרות: "כשארגיש שכלו כל הקיצין, נפעיל את העוצמה שלנו"
המפתחות של המדינה
יממה אחרי ההפגנה מול ביתו, מכריז ארנון בר דוד כי לא יהסס להשבית את המשק | בכירים במשק ניסו לגרור את ההסתדרות אך לעת עתה נענו בשלילה
יור ההסתדרות ארנון בר דוד בישיבת הנהגת ההסתדרות | צילום: דוברות ההסתדרות

יושב ראש ההסתדרות ארנון בר-דוד הגיב הבוקר (שלישי) לקריאות להשבית את המשק במחאה על התקדמות הרפורמה המשפטית ואמר: "כשארגיש שכלו כל הקיצין והמצב יגיע לקיצון, נתערב ונפעיל את העוצמה שלנו". כזכור, בסוף חודש מרץ הכריז יו"ר ההסתדרות על השבתת המשק בתגובה על התקדמות החקיקה המשפטית.

"להשבית את המשק זה לא משחק ילדים. הם יריבו בכנסת, מפוצצים שיחות בבית הנשיא, ומי שעומד באמצע זה עם ישראל וגם אנחנו, ההסתדרות", אמר בר-דוד. "אני קורא לראש הממשלה: הכדור בידך. לאן אתה לוקח את מדינת ישראל? מה המורשת שתשאיר אחריך? תעצור את הכאוס המטורף שיש בחברה הישראלית וכמה שיותר מהר".

עוד מבחזית החדשות

בכירי המשק ניהלו בתחילת השבוע פגישה לילית כדי ללחוץ על יו"ר ההסתדרות להשבית את המשק במטרה לגרום לקואליציה לעצור את החקיקה המשפטית, אך לפי שעה ארנון בר-דוד לא נענה לקריאה. למרות זאת הבוקר הוא רמז שלא מדובר בסוף פסוק. "נתערב ונפעיל את העוצמה שלנו", אמר יו"ר ההסתדרות.

ההסתדרות נמצאת בימים האחרונים בקשר עם גורמים פוליטיים ובכירי המשק אך החליטה לפי שעה לא להפעיל את כוחה ולא להשבית את המשק. בחודש מרץ בעקבות המחאה שפרצה לאחר פיטורי גלנט, הכריז בר דוד, יחד עם יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, על השבתת המשק.

בנאום שבו הכריז על השביתה בסוף מרץ אמר בר-דוד: "אנחנו לפני שביתה היסטורית שבה המעסיקים והעובדים משלבים ידיים לטובת המדינה. אנחנו עוצרים את המהפכה המשפטית ועוצרים את הטירוף. המדינה נעצרת כולל כולם. הקניונים ייסגרו, המפעלים ייסגרו, המדינה משותקת. ניסיתי ככל יכולתי להימנע משביתה והשבתה, אבל אי אפשר להישאר מול הקיטוב והשיסוי הזה שקורע את החברה הישראלית, זה בלתי אפשרי".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הוא כביכול דואג לעובדים על ידי השבתת המשק צריכים לעצור אותו מיד מעצר מנהלי כדי שלא יזיק כפי שעושים עם אחרים בחשש הרבה פחות

    1. אסור להסתדרות להתערב בפוליטקה אך ורק לדאוג לזכויות העובדים ואם לא לפרק את ההסתדרות המלוקקת לטובת השמאל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים