שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר האופוזיציה: "נתניהו לא בשליטה"
יו"ר האופוזיציה תקף את ראש הממשלה ואמר: "פיטורי גלנט התקף של היסטריה" | "אם דיכטר ייכנס למשרד הביטחון זה יהיה אחד המעשים הסמרטוטיים ביותר בתולדות המדינה"
יו''ר יש עתיד יאיר לפיד | צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד התראיין הבוקר (שני) ל-103FM והגיב לסערה שקמה בארץ לאחר פיטורי שר הביטחון יואב גלנט ואמר כי "נתניהו כבר לא בשליטה כל התקופה האחרונה. אם הוא היה בשליטה הוא היה מונע את הרס החיים המשותפים שלנו. פיטורי גלנט, התקף של היסטריה".

"שר הביטחון פוטר רק כעונש על זה שאמר את האמת לממשלה, שמכחישה בפני עצמה את המציאות", תקף לפיד. "זה מסכן את ביטחון ישראל, את המרקם הפנימי שלנו. אני לא חושב שיש אזרח ישראלי שלא מרגיש עכשיו חרדה ומועקה גדולה".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר לפיד "נתניהו לא יכול למנוע את מה שקורה אז הוא מנסה לפטר את המציאות. אבל את המציאות אי אפשר לפטר, היא פה. הם צריכים לעצור ואם יש אנשים הגונים בליכוד, ויש, הם צריכים היום להגיד "לא ניתן את ידנו לדבר הזה".

לפיד התייחס גם לאפשרות שנתניהו ימנה את אבי דיכטר לשר הביטחון במקום גלנט, ואמר כי אם דיכטר ייענה לבקשה "זה יהיה אחד המעשים הסמרטוטיים ביותר בתולדות המדינה. דיכטר יודע את האמת, הוא יודע שמה שגלנט אמר זה לחלוטין במסגרת תפקידו, שלא הייתה שום חריגה", הוסיף לפיד.

למרות זאת, הבהיר לפיד כי לא יישב עם נתניהו בממשלה כדי לפתור את המשבר, אך הוא מוכן לשתף עמו פעולה לצורך הידברות: "אנחנו רוצים ללכת לבית הנשיא כדי לעצב חוקה לישראל, זה שיתוף פעולה אמיתי. אני מדבר עם אנשים בליכוד כל הזמן, כל התקופה האחרונה, ואומר להם פעם אחר פעם "אתם לא רואים שזה נגרר להידרדרות איומה שמסכנת את המדינה שכולנו אוהבים?" יש שם אנשים שגם הם פטריוטים ישראליים ומבינים שקורה פה משהו נושא שמסכן את קיומה של מדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. וּבָאוּ עָלֶיךָ כָּל-הַקְּלָלוֹת הָאֵלֶּה, וְהִשִּׂיגוּךָ. טז אָרוּר אַתָּה, בָּעִיר; וְאָרוּר אַתָּה, בַּשָּׂדֶה. יז אָרוּר טַנְאֲךָ, וּמִשְׁאַרְתֶּךָ. יח אָרוּר פְּרִי-בִטְנְךָ, וּפְרִי אַדְמָתֶךָ–שְׁגַר אֲלָפֶיךָ, וְעַשְׁתְּרֹת צֹאנֶךָ. יט אָרוּר אַתָּה, בְּבֹאֶךָ; וְאָרוּר אַתָּה, בְּצֵאתֶךָ.

  2. סיסמה שהוא חוזר עליו שוב ושוב כדי לערער כשירותו בעיני אנשי הימין אל תתפתו לדברי הבל אלו ובאם לפיד היה ראש ממשלה בפועל טיבי היה השולט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים