שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר האופוזיציה: ח"כים מהקואליציה לא מוכנים להיות חלק ממנגנון ההרס
לאחר שכמה ח"כים הצביעו בהצבעה החשאית לטובת נציגת האופוזיציה לוועדה למינוי שופטים, אמר לפיד כי שיתוף הפעולה ימשיך גם בהצבעות הגלויות
יו''ר יש עתיד יאיר לפיד | צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד טען הבוקר (חמישי) בנאום שנשא באוניברסיטת רייכמן, כי חברי כנסת מהקואליציה ישתפו פעולה עם האופוזיציה נגד הרפורמה המשפטית. לדבריו "חברי הכנסת מהקואליציה שהצביעו בעד חברת הכנסת קארין אלהרר, בלי שקיבלו הבטחה, עשו את זה כי הם אנשים הגונים שלא מוכנים להיות חלק ממנגנון ההרס".

עוד אמר לפיד "נמשיך לעבוד איתם כדי להבטיח את שלומה של הדמוקרטיה הישראלית, חלק אמרו לנו גם בהצבעה גלויה". לדבריו, הם אמרו: "לא נבחרנו כדי לשרת את הקיצונים".

עוד מבחזית החדשות

קודם לכן טענה חברת הכנסת מירב בן ארי (יש עתיד), שהייתה אחת מהאחראיות לדרמה בכנסת אתמול, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו גם היה חלק מהמהלך. "אני נותנת את הקרדיט לנתניהו", אמרה בן ארי בריאיון ל-103FM. "אני בטוחה שהוא באירוע, הוא לא הופתע ממנו, אני חושבת שהוא לא הופתע כמו שאני לא הופתעתי".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הכל דמגוגיה אלו שהצביעו אם האופוזיציה לא רצו לתת לו תירוץ להחריב את המדינה אין. אחד מהם שחושב ששני נציגים לקואליציה הוא הרס הדמוקרטיה או שהריפורמה המוצע אינה במקומו. ומעולם לא יעשו אתו ברית חדשה קל לו לדבר בשם אנשים שלא יכולים לענות לו פן ייחשפו ולכן צריך להתייחס לאימרא זה של לפיד כאל שאר הגיגיותיו הכל בלוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים