שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר האופוזיציה: "הממשלה איבדה כל רסן"
בפתח ישיבת יש עתיד, תקף יאיר לפיד את הממשלה במלים חריפות | האשים כי "התעלמו מכל הקריאות, מנשיא המדינה ועד נשיא ארצות הברית, לחזור לשולחן הדיונים
יו''ר יש עתיד יאיר לפיד | צילום: ערוץ הכנסת

בפתח ישיבת סיעת יש עתיד היום (שני) תקף ראש האופוזיציה ויו"ר המפלגה, בחריפות את הממשלה והעומד בראשה.

לדבריו "זו ממשלה שאיבדה כל רסן, ומה שראינו אתמול היה רק הפרומו, כי זה גם מה שהיא מנסה לעשות היום, פה בכנסת. לוודא שאין עליה שום רסן. ביטול עילת הסבירות, בנוסח שהם שמים היום על שולחן הכנסת, אומרת דבר אחד: החוק לא יחול עליהם".

עוד מבחזית החדשות

לטענתו, "זה מה שהם רוצים. שיהיו חוקים לכל האזרחים, אבל החוקים לא יחולו עליהם. אם הם יעברו על החוק, אי אפשר יהיה לתבוע אותם ובית המשפט לא יוכל לעשות שום דבר בעניין. זה לא חוק רגיל וזה לא יום רגיל. היום הזה יחרט לדיראון עולם בדברי הימים של כנסת ישראל ומדינת ישראל. זה היום שבו ממשלת ישראל הודיעה שהחוקים לא חלים עליה יותר".

עוד אמר לפיד: "הם עצרו את כל הניסיונות להגיע להסכמה לאומית רחבה. אחרי שהם התעלמו מכל הקריאות, מנשיא המדינה ועד נשיא ארצות הברית, לחזור לשולחן הדיונים ולנסות יחד למצוא פתרונות".

לדעת לפיד "היום הזה יעמיק את המשבר הכלכלי שאנחנו מצויים בתוכו. החוק הזה יפגע בדירוג שלנו ויפגע בפרנסה של כל אזרח ישראלי. הוא ירחיק מאתנו את ארצות הברית עוד יותר. הוא יקרע את עם ישראל עוד יותר. אני שואל מפה את בנימין נתניהו, חסרות לנו צרות? חסרים לנו אויבים? זה מה שמעסיק את אזרחי ישראל כשהם הולכים לסופר? זה מה שמעסיק אותם כשהילד שלהם נשלח להילחם בג'נין? עוד לא מאוחר מדי. אפשר עדיין לעצור. אל תובילו את מדינת ישראל לאסון".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים