שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר האופוזיציה: "אנחנו עושים עסקים עם גדול הנוכלים בתולדות המדינה"
לפיד בריאיון ביחס להפגנות: "אבוא להפגנה במוצ"ש למרות עצירת החקיקה" | ביחס לאמריקאים: "זה חודשיים ישראל איננה בעלת הברית הקרובה ביותר של ארה"ב"
יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד | צילום: Kobi Gideon / GPO

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" ואמר כי הוא מניח שימשיך ללכת להפגנות במוצאי שבת, אך לא ינאם.

בפתח דבריו התייחס ראש האופוזיציה למתיחות ביחסים עם ארה"ב "האמריקנים יודעים מה קורה פה, ומדווחים ברמת הדקה על כל ציוץ בטוויטר", הדגיש לפיד. "המשבר נוצר כי הם יודעים את האמת, הם יודעים שישראל פוסעת במתווה מסוכן שעלול להיגמר בזה שאנחנו לא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון".

עוד מבחזית החדשות

לפיד תקף את ההתנהלות של ממשלת נתניהו ואמר: "האמריקנים אומרים "קבענו כל השנים שנתמוך בכם כי אתם מדינה דמוקרטית מתוקנת, אם לא תהיו מדינה דמוקרטית מתוקנת – תאבדו את התמיכה שלנו". זה חודשיים ישראל איננה בעלת הברית הקרובה ביותר של ארה"ב".

על השאלה אם ההפגנות ייפסקו השיב ראש האופוזיציה: "אני לא מחלק הוראות למחאה, היא עצמאית. אנשים במצב רוח מורכב, הם רוצים לתת סיכוי להידברות כי העם נקרע לגזרים ומגיע לנו ריפוי גדול, אנחנו צריכים ריפוי וחוקה. מצד שני הם חשדנים, אנחנו עושים עסקים עם גדול הנוכלים בתולדות המדינה".

יו"ר יש עתיד התייחס גם לשיחות ההידברות בבית הנשיא ואמר צוותי המשא ומתן של מפלגתו הגיעו אתמול לבית הנשיא, אך למרות זאת: "אתה בא בחשדנות כדי לוודא שלא יעשו תרגילים". עם זאת, הבהיר לפיד כי הוא מקווה לבשורה: "אני רואה תסריט שנצא טובים מכפי שנכנסנו. המדינה משוועת לחוקה המבוססת על מגילת העצמאות, הליכוד צריך לשאוף לזה לא פחות מאתנו".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. בשביל לדעת מי זה לפיד רק צריך לשמוע מה הוא אומר על נתניהו כמו שקבעו חכמי התורה כל הפוסל במומו פוסל, יוצא שאין אדם מוכשר בתולדות האנושות שיודע להגדיר את עצמו כמו לפיד

  2. נפולאונצ'יק קטן ומסכן.
    בכיין מפונק שרוצה להיות ראש ממשלת מדינת תל אביב.
    ואחרי שהוכיח שהוא לא שווה כלום,
    מחריב את המדינה בשנאה עיוורת
    שנובעת רק מרגש נחיתות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים