שיתוף
תגובות
חדשות » יועז הנדל פורש מהחיים הפוליטיים: "עשיתי טעויות"
סוף הדרך
לאחר פירוק השותפות עם שרת הפנים איילת שקד, שר התקשורת הודיע כי לא ירוץ בבחירות לכנסת ה-25 | "עשיתי טעויות פוליטיות אבל מקווה שלא עשיתי טעויות ערכיות"
תגיות:
יועז הנדל | צילום: דוברות משרד התקשורת

שר התקשורת יועז הנדל הודיע היום (שלישי) כי הוא רוצה פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד בבחירות לכנסת ה-25, זאת לאחר שהשותפות עם שרת הפנים איילת שקד עלתה על שרטון.

השר הנדל ניסה להסביר את מניעיו בדף הפייסבוק שלו, וכתב  "עשיתי כל מה שחשבתי שנכון למדינה. במהלך חיי קיבלתי החלטות, לא מעט החלטות. אני מקווה שברובן צדקתי, אבל ברור לי שבלא מעט החלטות גם טעיתי. החשש הגדול בקבלת החלטה הוא הפחד לטעות, לא פחדתי".

לדבריו "הזירה הפוליטית חשובה לעתיד מדינת ישראל למרות אין ספור בעיות שיש בה. נכנסתי אליה מתוך תחושת שליחות גדולה ואני יוצא ממנה לעת עתה מתוך הכרה גדולה בזכות שנפלה בחלקי. בחמש מערכות בחירות ניסיתי להוביל קול של ימין ממלכתי במדינת ישראל. אני גאה בכך שלאורך כל הדרך הייתי ממלכתי. אני פורש מהסבב הנוכחי עם צביטה בלב, אך עם גאווה ואהבה גדולה לעם הזה ולחברה הישראלית. אני מרגיש שזכיתי, ומתחייב להמשיך לעבוד ולהשפיע על המדינה גם מבחוץ. אני גאה בהחלטות המקצועיות שקיבלתי, כשלנגד עיניי עמדה תמיד טובתה של מדינת ישראל ואזרחיה. אני משלם מחיר פוליטי כבד על האמונות שלי, לפעמים מרוב ציניות בשיח הציבורי גם מחיר אישי אבל אני רץ למרחקים ארוכים".

הנדל התייחס גם לשסע בחברה הישראלית וטען כי "חוסר יציבות פוליטי הוא איום אסטרטגי על מדינת ישראל. הפילוג הפנימי, שנאת החינם, השבטיות, כל אלה מייצרים סכנה ברורה ומיידית. רציתי מאוד להיות הסולם שמוביל להקמת ממשלת אחדות. הבנתי כי להדיר חצי מהעם, ולא משנה מאיזה צד של המפה הפוליטית, רק מגביר את תחושת הקיטוב ופוגע בחוסנה של החברה. הממשלה האחרונה שהוקמה, והייתי חלק ממנה, הייתה בעיני מימוש החזון האישי שלי לאחדות. שמאלנים וימנים שישבו ביחד בקואליציה כדי לעבוד. זה משהו שלא ראינו הרבה שנים. במבחן ההיסטוריה עוד נראה שזה היה צעד נדרש כדי שישראלים מכל המדינה ירגישו שזה הבית שלהם. וגם הפעם, הצעתי לאזרחי ישראל את הדבר הנכון למדינת ישראל בעיניי – להילחם על הקמת ממשלת אחדות".

עוד הוסיף הנדל בנימה אישית "אני אחראי לכל מה שקרה בדרך. להחלטות שלי ולתוצאות הפוליטיות. עשיתי טעויות פוליטיות. אבל אני מקווה ומאמין שלא עשיתי טעויות ערכיות. אני מאחל למדינת ישראל, שמסבב הבחירות הזה סוף סוף תצא ממשלה טובה, יציבה ורחבה, שתתפקד שנים רבות ושתכיל ותקבל את כלל חלקי החברה הישראלית".

גם שותפו הפוליטי של הנדל חבר הכנסת צבי האוזר הודיע על פרישה. בהודעת הפרישה הוא כתב כי "יועז ואנוכי קיבלנו החלטה שדרך ארץ לא תתמודד בבחירות הקרובות. אני מודה על ההזדמנות לשרת את הציבור בארבע השנים האחרונות ומאחל לכולנו שנזכה לימים טובים, יציבים ובטוחים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הטעות שלך שאין לך כבוד לשונה ממך ואין לך תקשורת אפילו עם עצמך, תקח לך מאמן אישי ואולי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים