שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "יום השיתוק הלאומי" – גם בני ברק על הכוונת
במסגרת המחאה נגד הרפורמה המשפטית החל הבוקר "יום השיתוק הלאומי" | מפגינים מחו מול בתיהם של נתניהו, דרעי וקיש | בבני ברק צפויה הפגנת מחאה גדולה בשעה 19:00
המחאה בנמל אשדוד | צילום: רשתות לפני סעיף 27א'

"יום השיתוק הלאומי" החל הבוקר (חמישי) במסגרת המחאות נגד הרפורמה המשפטית. במהלך היום מתוכננות הפגנות בכל רחבי הארץ. צעדה גדולה צפויה לצאת מקניון איילון לכיוון בני ברק בשעה 19:00.

בין מוקדים המחאה המרכזיים בית משפחת נתניהו בקיסריה, בית ראש הממשלה ברחוב עזה, משכן הכנסת, נמל התעופה בן גוריון, ביתו של יו"ר הכנסת אוחנה בתל אביב, הבית של שר החינוך יואב קיש ברמת גן, ביתו של יו"ר ועדת הכספים משה גפני, ביתו של השר לוין במודיעין, ביתו של חה"כ עמית הלוי בירושלים וביתו של השר ברקת בירושלים.

עוד מבחזית החדשות

בתל אביב חסמו מפגינים מ"מחאת ההייטק" את רחוב קפלן בתל אביב לכיוון כביש איילון. הם הציבו מיצג מחאה בדמות שעון חול ענק בגובה חמישה מטרים עם הכותרת "הזמן אוזל להייטק הישראלי". ממטה מחאת עובדי ההייטק נמסר כי: "הזמן אוזל להייטק הישראלי. כל גרגר שנופל זו עוד השקעה שבורחת ועוד חברה שלא תיפתח. הנזק לענף ולכלכלה הישראלית נהיה בלתי הפיך. לא נוותר, היום כולם יוצאים להפגין בכל רחבי הארץ, לא ניתן להוביל אותנו לדיקטטורה". במקביל,

הבוקר הגיעו מפגינים מאנשי "מחאת המילואימניקים" מול ביתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי בירושלים. המפגינים נשאו שלט עליו נכתב "חובה להתנגד לדיקטטורה". בעקבות המחאה, הגיעו קצינים בכירים ממשטרת ירושלים למקום ההפגנה. מול המפגינים התקבצה קבוצה מתומכיו של דרעי, שפתחו מעגל, רקדו ושרו. לדברי המפגינים, "כ-200 מילואימניקים, מיחידות שלדג, דובדבן, צוללות, מ"מ ומגוון יחידות נוספות, הגיעו להפגנת הפתעה והשכמה על הבוקר מול דירתו של אריה דרעי בירושלים. ביצים נזרקות עלינו. עברנו כבר דברים קשה מאלה. עבריין מורשע לא יהיה שר. לא תגנוב!".

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר הבוקר הגיעו מפגינים אל ביתו של השר יואב קיש וערכו מיצג מחאה, שכלל טייס שננטש על דקל. המשטרה עצרה ארבעה מפגינים, כולם אנשי חיל האוויר במילואים. שלושה מהם שוחררו במקום והרביעי נלקח לתחנת המשטרה.

גם באשדוד, מחו מפגינים יוצאי חיל הים וחסמו את הכניסה הדרומית לנמל אשדוד, הבעירו צמיגים והתעמתו עם כוחות המשטרה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים