שיתוף
תגובות
חדשות » יום ההתנגדות: מפגינה נפצעה קשה מפגיעת רכב ברעננה
אישה כבת 40 עצרה את רכבה בכביש 531 ירדה ממנו כדי להפגין ונפגעה ממכונית חולפת | פונתה מורדמת ומונשמת לבילינסון עם פגיעה רב מערכתית
זירת התאונה | צילום: רשתות

אישה כבת 40 נפגעה הבוקר (שלישי) מרכב חולף בכביש 531 ופונתה לבית החולים בילינסון במצב קשה, כשהיא מורדמת ומונשמת. נהג הרכב הפוגע נעצר לחקירה, ולדברי המשטרה מדובר בתאונת דרכים. היא עוברת בדיקות בחדר הטראומה בבית החולים וזהותה עדיין לא ידועה.

ראש חטיבת הדוברות במשטרה, תנ"צ שלומי שגיא, אמר לחדשות 12 כי מבדיקה ראשונית עולה כי הנהגת עמדה בכביש 531 שהיה פתוח לנסיעה, ירדה מרכבה כדי להצטרף לאלפי המפגינים נגד הרפורמה המשפטית סמוך לרעננה ונפגעה מרכב שחלף במקום. עדי ראייה סיפרו שהנהג הפוגע "יצא מהרכב בהלם". בוחני התנועה אוספים ממצאים בזירה לבחינת נסיבות התאונה.

עוד מבחזית החדשות

מתיעוד שהגיע לידי N12 נראית המפגינה עומדת על הכביש המהיר ומנופפת בדגל ישראל וכמעט נפגעת ממכונית אחרת. גורמים במשטרה מסרו כי נהג הרכב הפוגע ניסה לסטות ולהימנע מפגיעה במפגינה, ונפצע קל בעצמו.

הדיווח הראשוני על פציעת האישה התקבל במוקד 10 של מד"א בשעה 09:30. בתחילה תועדה הפצועה יושבת ומשוחחת עם הפרמדיקים, אך בהמשך מסר דובר מד"א זכי הלר כי צוות הטיפול הנמרץ שטיפל בה נאלץ להרדים ולהנשים אותה, ומצבה מוגדר כעת קשה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים