שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » יוזמה חרדית: "לכל חלל יש פרק"
יוזמה חרדית פועלת להנצחת חללי צה"ל זו השנה התשיעית | במיזם צפויים להשתתף השנה מספר שיא של משתתפים לאחר שבשנים האחרונות נרשמו באתר למעלה מ-100 אלף כניסות
| צילום: בית הלוחם

יוזמה חרדית חוצת מגזרים, פועלת להנצחת חללי צה"ל זו השנה התשיעית. השנה צפויים להשתתף במיזם מספר שיא של משתתפים לאחר שבשנים האחרונות נרשמו באתר למעלה מ-100 אלף כניסות ונאמרו עשרות אלפי פרקי תהילים.

במסגרת המיזם אותו מוביל ארגון "גשר" ואתר האינטרנט "תהילים יחד", בשיתוף ארגון "דוסים" ואגודת ידידי הממ"ח, נקראים פרקי תהילים על ידי הציבור להנצחת ולעילוי נשמת חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.

עוד מבחזית החדשות

הפרויקט מקדיש לכל חלל פרק תהילים, אותו יקראו אלפי אנשים לזכרם ולעילוי נשמתם של החללים תחת הכותרת "לכל חלל יש פרק". הפרויקט כאמור פועל זו השנה התשיעית, ועל פי ההערכות צפויים להשתתף בו השנה מספר שיא של קוראים, לאחר שבשנים האחרונות נרשמו באתר לא פחות מ-100 אלף כניסות, ונקראו בו עשרות אלפי פרקי תהילים.

מנכ"ל ארגון "גשר", אילן גאל דור אמר כי: "בכל שנה אנו רואים בפרויקט "לכל לחלל יש פרק" כפרויקט בעל חשיבות לאומית יוצאת דופן. אולם השנה, כאשר הפרויקט מתקיים בעיצומו של המשבר החברתי העמוק והקשה בו אנו שרויים, הופך הפרויקט לחשוב מאי פעם. המיזם נולד מתוך הרצון והצורך להראות לכלל עם ישראל כי המגזר החרדי כואב את כאבו הקולקטיבי של עם ישראל, ורוצה לתרום את חלקו להנצחת ולעילוי נשמת חללי צה"ל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים