שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » יוון: 18 גופות נמצאו בשריפה, ככל הנראה מהגרים
על פי הערכות הגופות החרוכות הן של מהגרים | הגופות אותרו בסמוך לכפר מרוחק בצפון, שעובר בנתיב הגירה מטורקיה ליוון
אחד ממוקדי השריפות | צילום: רשתות

18 גופות חרורות נמצאו היום (שלישי) בכפר מרוחק בצפון יוון, באזור שבו משתוללות שריפות אדירות בימים האחרונים, כך מסרו שירותי הכיבוי במדינה, הסובלת מגל חום כבד.

אחד ממוקדי השריפה ביוון | צילום: רשתות

כלי תקשורת ביוון, אמרו כי הגופות שנמצאו דרומית לכפר אוונטס שבצפון המדינה הן ככל הנראה של מהגרים. האזור, חלק ממחוז אברוס, הוא נתיב פופולרי עבור מהגרים החוצים את הגבול מטורקיה ליוון. גורם במשטרה המקומית אמר כי אתמול נמצאה באזור גופה שרופה אחרת, שגם היא ככל הנראה הייתה של מהגר.

עוד מבחזית החדשות

בעיר הנמל אלכסנדרופוליס, נאלצו עשרות מטופלים בבית חולים, בהם תינוקות, להתפנות בשל השריפות אל מעבורת שהוסבה לבית חולים מאולתר. "אני עובד במשך 27 שנה, ומעולם לא ראיתי משהו כזה", אמר האח ניקוס גיוקצידיס. "אלונקות בכל מקום, חולים כאן, אינפוזיות שם. זה היה כמו מלחמה, כמו פצצה שהתפוצצה".

דובר שירותי הכיבוי באזור אמר לערוץ טלוויזיה מקומי כי "תנאי מזג האוויר קיצוניים ויישארו קיצוניים בימים הקרובים".

בנוסף לשני מוקדי שריפה חדשים שפרצו בסמוך לבירה אתונה, משתוללות שריפות גדולות גם בספרד, איטליה ופורטוגל, בשל מזג אוויר לוהט, יובש ורוחות חזקות המנשבות באזור.

עוד מבחזית החדשות

בספרד, שברוב אזוריה יש אזהרות מפני סיכון גבוה או קיצוני לשריפות בשל גל החום הרביעי שהיא חווה הקיץ, הרשויות מתקשות להשתלט על האש הבוערת ביערות האי טנריף כשבוע.

לפי התחזיות, הטמפרטורות צפויות להגיע ל-40 מעלות ויותר בחלקים גדולים בדרום-מערב ובצפון-מזרח חצי האי האיברי, הכולל גם את פורטוגל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים