שיתוף
תגובות
חדשות » יהדות ארה"ב סוערת: "כואב שיהודים פועלים להחרים את ישראל"
ארגונים יהודיים רפורמים וכקונסרבטיבים יצאו בהצהרות כנגד הממשלה החדשה | בתגובה אלף רבנים אורתודוקסים פרסמו מכתב הקורא לתמיכה בממשלה החדשה
ח"כ אבי מעוז | צילום: מפלגת נעם

ביהדות ארה"ב סוערות הרוחות לגבי הממשלה החדשה בישראל. אלף רבנים אורתודוקסים פרסמו בתחילת השבוע מכתב פומבי הקורא לתמוך בממשלה ויצא נגד הדרישות של גורמים אחרים במדינה להחרים את ממשלת ישראל.

נציגי "איגוד הרבנים של אמריקה" כותבים במכתבם כי "אנו מגנים קריאות שיצאו מקבוצות שוליים שלא לשתף פעולה עם הממשלה הישראלית החדשה", "זה דבר מדהים שבתקופה של עלייה באנטישמיות ברחבי העולם, מנהיגי ציבור שמגדירים את עצמם "יהודים" נותנים השראה לרגשות אנטי ישראליים.

עוד מבחזית החדשות

עוד כותבים הרבנים "כואב לנו ש־330 אנשים, שמזהים את עצמם כרפורמים וכקונסרבטיבים, פועלים להחרים חלקים מממשלת ישראל. צעד כזה יקדם את המטרות של אויבינו מסביב לעולם. פחות משלוש שנים אחרי פריצת הדרך של הסכמי אברהם, מנהיגים יהודים מגנים את המדינה היהודית ופוגעים בלבבות של היהדות האמריקנית".

מנגד, מנכ"לית קרן רודרמן, שירה רודרמן, קראה לנתניהו למתן את התבטאויות השרים בממשלתו "בקשתנו היא לפעול בדחיפות וללא דיחוי למען הקשר בין ישראל ליהדות התפוצות, ולמנוע פגיעה ממשית שעלולה להגיע לנקודת אל חזור".

רודרמן הציעה להקים פורום שרים בהובלת נתניהו "במטרה לגבש תוכנית אסטרטגית שתחבר את כל חלקי העם היהודי בישראל ובתפוצות. באמצעות פעילות הפורום בממשלתך, יהיה ניתן למסד חוזה חדש ולהגדיר את גבולות השיח".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מדינת העם היהודי ומליוני היהודים הגרים בה תחת איום תמידי מבית ומבחוץ לא כל כך מעניינים היהודי הרפורמי והקנסרטיבי הם הכניסו את אובמה לבית הלבן על אף ולא תמכו בטראומפ על על התמיכה שלו במדינת היהודים והיום קוראים להחרים את מדינת ישראל עוד לפני שעבר יום אחד לממשלה החדשה דבר שנותנת רוח גבית גם לממשל האמירקאי להחרים את ישראל ולפעול נגדה בכל המישורים בטחוני וכלכלי בהחלט שם את אותם כביכול יהודים באור אמיתי שלהם מעתה אין לנו סיבה לקבל שום הוראות מהם הם לא מתנהגים כאחים אלא כבני הדודים שלנו ממזרח התיכון ואף גרוע מהם צריך אחת ולתמיד להקים סוף לסיפור הזה ולומר להם שאנחנו לא אחים על תנאי היות שאין דבר כזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים