שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יאיר נתניהו נחסם ברשתות החברתיות
סתימת פיות
חשבון הטוויטר של יאיר נתניהו נחסם ל-12 שעות בעקבות פרסום כתובתו ח"כ ניר אורבך מימינה. גם ברשתות חברתיות פייסבוק ואינסטגרם חסמו את נתניהו הבן ליממה
תגיות:
יאיר נתניהו | צילום: David Azagury U.S. Embassy Jerusalem

טוויטר חסמה היום (שישי) את חשבונו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. החסימה בטוויטר מצטרפת לחסימה של חשבונו בפייסבוק ובאינסטגרם אתמול, למשך 24 שעות. הסיבה לכך היא שנתניהו העלה פוסטים, המכילים כרזה הקוראת לציבור להגיע להפגין מול ביתו של ח"כ ניר אורבך ממפלגת ימינה.

מטעמו של יאיר נתניהו ממסר כי "הרדיפה, הצנזורה וסתימת הפיות של הרשתות החברתיות נגד אנשי הימין שוברת שיא חדש. מאז אתמול חסמו פייסבוק וטוויטר חשבונות של אנשי ימין רבים, לרבות חשבונותיו של יאיר נתניהו כיוון שהעלו פוסט שקורא להשתתף בהפגנה נגד ניר אורבך".

"בזמן שפייסבוק וטוויטר חסמו את יאיר נתניהו, הם לא חסמו את אנשי קריים מיניסטר שהעלו את אותו הפוסט בדיוק כמו יאיר. השמאל בראשות נפתלי בנט השלים את ההפיכה ומהיום זאת המציאות החדשה: קריאה של השמאל להפגין = תמיכה. קריאה של אנשי ימין להפגין= הסתה".

נתניהו, שהחליט לצייץ על זה בטוויטר לפני שנחסם, כתב כך: "פייסבוק הבולשביקים חסמו אותי ל-24 שעות בגלל התמונה הזאת! ה-big tech, הדיפ סטייט, ומערכת הפסאודו משפט- יחד עם הבובות שלהם בממשלה החדשה- מכניסים את ישראל לתקופה אפלה מאוד. נקווה שזה לא יגמר בגולאגים" – עם כמה דגלים של צפון קוריאה בסוף.

"טוויטר ופייסבוק חוסמות חשבונות של פעילי ימין שקידמו הפגנות מחוץ לבתיהם של חברי כנסת שמתכננים להצטרף לממשלת שמאל מסוכנת שמוקמת", מסרו היום בליכוד. "טוויטר ופייסבוק טוענות שהן משעות את החשבונות בגלל שהפוסטים שלהם כללו כתובות אישיות של של הבתים של חברי הכנסת, שהם אתרים של הפגנות ציבוריות. עדיין, באותו הזמן, טוויטר ופייסבוק מאפשרות לפעילי שמאל לקדם הפגנות נגד בבתיהם של אותם ח"כים עם אותם כתובות שבגללן פעילי הימין נחסמו. זה מקרה 'לפי הספר' של צנזורה פוליטית של הימין. הליכוד קורא לדורסרי ולצוקרברג לעצור את הסטנדרט הכפול ולאפשר חופש ביטוי לכול".

מטוויטר נמסר כי "הציוץ של יאיר נתניהו הפר את כללי טוויטר. בעל החשבון נדרש למחוק את הציוץ שהפר את הכללים, וחשבונו הועבר למשך 12 שעה למצב של קריאה בלבד (כלומר – לא יכול לפרסם ציוצים, א"א)".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים