שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יאיר לפיד: נתניהו לא מנהל את המדינה לבד, יש כאן כנופיה שלמה
ראש האופוזיציה התייחס הערב לסרבנות המילואים: "כמובן שאני נגד, אמרתי פומבית" | לגבי סמוטריץ': "אם הוא היה בממשלה שלי, אחרי 4 דקות הוא היה מפוטר"
יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד | צילום: Kobi Gideon / GPO

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התראיין הערב (מוצ"ש) ב"פגוש את העיתונות", והתייחס להצהרות המילואימניקים שקראו לסירוב. "כמובן שאני נגד, אמרתי פומבית", טען לפיד. "לא שאי אפשר להבין חלק מהחששות. הם מביעים חשש מוצדק. אני נגד סרבנות". לגבי השוטרים בהפגנות אמר לפיד כי "הם פטריוטים ישראלים מופלאים שבאים להגן על מדינתם".

לפיד הגיב גם על טענות הימין על כך שבמהלך ההתנתקות לא הייתה סרבנות לגיוס מילואים, "נמאס לי שמשווים להתנתקות, את ההתנתקות עשה הליכוד. מי שעשה את זה, זה נתניהו שהצביע בעד פעם אחר פעם".

עוד מבחזית החדשות

יו"ר האופוזיציה תקף את השר לביטחון לאומי בן גביר: "מה שקורה עכשיו זה שאם מפעילים את המשטרה כדי לשמור על הסדר זה טוב. ואם המשטרה בגלל שר אלים מסוכן מנסה לדחוף אותה לאלימות, זה לא היה מעולם. מעולם לא היה שר שהורשע באלימות ומעוניין באלימות ורוצה שהכול יתפוצץ הליצן טיקטוק הזה מסכן את חייהם של אנשים".

"אם סמוטריץ' היה שר בממשלה שלי – אחרי 4 דקות הוא היה מפוטר"

לפיד התייחס גם לסערה שהתעוררה בעולם לאור התבטאותו של השר בצלאל סמוטריץ', שאמר שיש "למחוק את חווארה". לדברי לפיד "אם הוא היה שר בממשלה שלי, אחרי 4 דקות הוא היה מפוטר. כפר שלם של חפים מפשע אתה רוצה למחוק על הרצח המתועב? איזה שר בממשלה של מדינה נורמלית מתבטא כך? הייתי מזועזע. העולם כולו מזועזע".

עוד אמר לפיד לגבי המשך חקיקת סעיפי הרפורמה המשפטית: "למה זה כל כך דחוף להם לחוקק את המהפכה המשפטית? יש איראן ורמדאן, מה כל כך דחוף? אני חושב שאם מישהו רוצה לשנות את שיטת המשטר הישראלית מדמוקרטיה לדיקטטורה שיעשה את זה ברצינות, יבדוק את ההשלכות הכלכליות, ביטחוניות, שברור שהם לא בדקו".

עוד מבחזית החדשות

"הממשלה לא יכולה לחכות כבר שיעיפו מחייה את הנדנוד הזה שנקרא דמוקרטיה. ביום שאחרי המהפכה המשפטית, נתניהו לא ינהל את המדינה לבד. יש כאן כנופייה שלמה. בנוסף לנתניהו, גם יריב לוין ואיתמר בן גביר ינהלו את העסק. לא תהיה פה דמוקרטיה".

"אם הם יעבירו את החקיקה, הם איבדו את האינסטינקט הדמוקרטי", טען לפיד "אכפת להם שיוכלו לעשות מה שבא להם. נילחם אנחנו נחושים, אנחנו ננצח".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. האם 100% מתושבי חווארה חפים מפשע?! הרי הרבה פעמים פגעו יהודים. אז איך יתכן שלפיד אמר שהם חפים מפשע?!

  2. כמה שקרים, קודם נתניהו הצביע נגד ההתנתקות בזמנו כשהגיע לשלב המכריע. בספרו ביבי מסביר למה לא פעל נגד התוכנית בכל כוחו מהתחלה בן גביר הורשע באלימות סך הכל החזיק שלט נגד הטרור הערבי שמחוויר לעומת השלטים נגד נתניהו וממשלתו וכל אנשי ימין. סמוטרוביץ אמר את הדברים ברגע של חימום, כן לפיד איכפת לו מרצח של אחים יהודים גם אלא שמוגדרים מתנחלים שהיו מגינים על המדינה פי כמה ממך אילו לא נגדע חייהם אותם אנשים סוג ב' לדעתך שלהם אין זכות להילחם על הסכנות ההולכת וגוברת מחמס בעיקבות התנתקות ועצם זה שאתה מגדיר יריב לוין כאנשי כנופיה מראה את הפנים שלך האמיתית הרי ברור מעל לכל ספק שאתה היית יושב עם טיבי אילו הוא היה מסכים לכך וגם יריב לוין אחרי נתניהו אם היית צריך אותו כדי שתוכל להיות ראש ממשלה שום דבר לא מעניין אותך חוץ מלהיות ראש ממשלת ישראל ובאם זה יקרה כל אנשי הימין צריכים לברוח מכאן שבטוח לא ימצאו כל הגנה ממך מהבגץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים