שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יאיר לפיד: "אני יודע מי האנשים שהצביעו מהקואליציה"
יו"ר האופוזיציה התראיין אמש על רקע בחירתה של קארין אלהרר לנציגה לוועדה לבחירת שופטים | "זה היה אירוע מדהים" | אתמול התחילה להיבנות "ברית ישראלית חדשה"
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד | צילום: ערוץ הכנסת

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, התראיין אמש (חמישי) ב"מהדורה המרכזית", יממה לאחר שנציגת מפלגתו, חה"כ כקארין אלהרר, נבחרה לשמש נציגת האופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים, והתייחס לשיחות בבית הנשיא.

על שיתוף הפעולה עם יו"ר המחנה הממלכתי אמר לפיד "הצלחנו תמיד לתאם את העמדות" לגבי השיחות בבית הנשיא: "אני רוצה לוודא שתהיה ועדה לבחירת שופטים. אי אפשר לסמוך על המילה של נתניהו, לא משנה למי הוא אומר ומה הוא אומר. אנחנו קונים רק במזומן, קונים רק מעשים, לא הבטחות".

עוד מבחזית החדשות

לגבי הפארסה בקואליציה אמר לפיד "זה היה אירוע מדהים אתמול. דיברנו עם אנשים בתוך הקואליציה, לא הבטחנו להם דבר. אני יודע מי האנשים שהצביעו איתנו מהקואליציה… הם עשו את זה כי הם הבינו. בסוף, הדבר החשוב ביותר שקרה אתמול הוא שהחלה להיבנות "ברית ישראלית חדשה". אנשים שמאמינים באחדות העם, ברית לאומית-ליברלית שלא מוכנה להיות בת ערובה של קיצוניים ומשיחיים".

על עדותו במשפט נתניהו אמר לפיד: "זה עצוב שראש האופוזיציה מעיד מול ראש הממשלה בבית משפט. לא היינו צריכים להגיע למצב הזה. היה רגע אחד כמעט משעשע כשעוה"ד של נתניהו אמר: "אנחנו יודעים שלא היה שום ניגוד עניינים ופעלת על פי חוק". לא נתתי לו דבר, לא היו מתנות במאות אלפי שקלים ואני שמח שזה ייצא בביהמ"ש. המשפט הופך את נתניהו לבן ערובה של קיצוניים".

על הטענות על יחסיו עם מילצ'ן אמר ראש האופוזיציה: "תמצא בן אדם אחד בעולם שיאמר שלקחתי ממנו משהו לצערנו ראש הממשלה נתניהו עם כתבי אישום חמורים. נבדק משפטית והוכח כולל השבוע, נהגתי כשורה. ביהמ"ש הסתכל על העבודות ואמר – יש לנו פוליטיקאים ישרים".

בתגובה אמרו בליכוד כי: "לפיד וגנץ מוכיחים שוב שלאורך כל שלושת החודשים האחרונים המו"מ מבחינתם היה מסך עשן. מהרגע הראשון לא הייתה להם שום כוונה לנהל מו"מ בתום לב ולהגיע להסכמות כלשהן. מלכתחילה כל כוונתם הייתה למשוך זמן וליצור מצג שווא של דיונים, איבדנו בהם כל אמון! אנו נמשיך בחקיקה אחראית ונתקן את מערכת המשפט".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הכל פייק. אותם אנשים אינם חושבים פתאום שהריפורמה הוא סוף הדמוקרטיה להיפך הם חושבים שזה תחילת הדמוקרטיה רק לא רצו לתת לך ולגנץ תירוץ לפרק את המדינה בגלל נציגה בוועדה שאינה משמעותי כל כך לעת עתה שגם ללא נציגה לאופוזיציה עדיין תהיה לשמאל רוב בוועדה. המדינה כבר נחרב על ידכם עצם ההסתה ומבול שקרים וצביעות גרמה לאנשים תמימים לחשוב שממשלת.נתניהו חושבת לנהוג דיקטטורה דבר שאין לו שחר במציאות. גרמתם למשילות דכל דאלים גבר וזה כשלעצמו חורבן מדינת. ישראל והכל כדי להפיל את הממשלה כדי שתוכל לחזור למשרד ראש הממשלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים