שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יאיר גולן צופה מרי אזרחי: "הזהרתי מתהליכים, והם קורים בקצב מהיר משחשבתי"
חבר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת מרצ העריך בראיון, לאור הקמת הממשלה החדשה יתרחש מרי אזרחי: "אנשים צריכים להביע את מחאתם" | האזינו
יאיר גולן | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

חבר הכנסת לשעבר יאיר גולן (מרצ) התראיין הבוקר (ראשון) ל-103FM והעריך כי בעקבות הממשלה החדשה יקום מרי אזרחי. לדעתו "אנשים צריכים להביע את מחאתם ואם צריך לייצר הפרעה משמעותית באורחות החיים בשביל להסביר שהדברים לא מתנהלים כרוחנו, נעשה את זה". 

עוד אמר גולן "קריסת מרצ היא שבר עמוק". וכי "יש פה מספיק אזרחים טובים ומסורים שרוצים מדינת חוק. אני חושב שהם מספיק יצירתיים כדי למצוא את הדרך, יחד איתי עומדים מיליוני אזרחים".

לטענת גולן "אין היגיון שאנו האזרחים המשרתים, משלמי המיסים, אלה שהמדינה קמה ומשגשגת בזכותם, נראה את הכסף שלנו הולך למקומות שלא ראוי שילך אליהם". עוד הוסיף גולן כי "משילות זה לא רק כמה הממשלה מסוגלת לאכוף את חוקי המדינה, זה גם רצון של אזרחים לשתף פעולה. הממשלה מתוקף היותה מובלת על ידי אנשים מושחתים וימין קיצוני, זוכה ללגיטימציה נמוכה ביותר".

בסיום דבריו הבהיר גולן "המדינה לא שייכת לנתניהו, דרעי ובן גביר, אלא לכל אזרחי מדינת ישראל. אם יהיה רוב שיחשוב שמה שנעשה פה לא לגיטימי ולא הגיוני, תהיה פה מחאה עד כדי מרי ישראלי. לשם לדעתי אנחנו הולכים. אנחנו הולכים לכיוון של מרי אזרחי אם כל מה שמסתמן יקרום עור וגידים"

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. מרי אזרחי מגיע מלמעלה מפולטיקים שחושבים שמותר לשרוף את כל המדינה אם לא יסורו לגמחותיו עד היום ידענו שהרוב קובע והמיעוט מנסה בדרכים כשירות לשכנע אנשים בצדקת דרכם עד שיבוא הבחירות הבאות היום יש דמוקרטיה חדשה שאומר שאם לא הצלחתי בקלפי אהפוך את המדינה עד שיסור לגמחותי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים