שיתוף
תגובות
חדשות » טרגדיה: רס"ל דוד יהודה יצחק הי"ד מבית אל נהרג בג'נין
הלוחם מסיירת אגוז שנפצע בהיתקלות עם מחבלים אמש, נפטר בדרכו לבית החולים | ראש המועצה בית אל: "הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו"
דוד יהודה יצחק הי"ד | צילום: דוברות בית אל

רב סמל דוד יהודה יצחק ז"ל בן ה-23 מהיישוב בית אל הוא לוחם אגוז שנהרג בקרבות בג'נין אמש (שלישי). יצחק, חייל בקבע, נפצע קשה בחילופי אש עם מחבלים לקראת סיום מבצע בית וגן במחנה הפליטים בג'נין, ונפטר בדרך לבית החולים.

ראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון הספיד אותו ואמר: "תושבי בית אל מבכים על נפילתו של דוד יהודה יצחק הי"ד במהלך פעילות מבצעית בג'נין. לוחם סיירת אגוז, בן בכור למשה ואמונה ואח לשישה אחים ואחיות. ליבנו עם אובדנה הכבד מכל של משפחתו עם היוודע הבשורה המרה. "הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו".

עוד מבחזית החדשות

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן ספד לו: "כואבים את נפילתו של הלוחם דוד יהודה יצחק הי"ד גיבור ישראל. "דוד גדל והתגורר בבית אל והיה קצין מוערך ביחידה המובחרת אגוז. אנו משתתפים בצער הגדול ומחבקים את משפחתו, קרוביו, וקהילת תושבי בית אל".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ כתב: "נפילתו היא חלק מהמחיר הכבד שאנו משלמים כחברה וכפרטים כדי להבטיח את ביטחוננו. יצחק נפל בהגנה על הבית. נפל בהגנה על אזרחי ישראל מול טרור רצחני. תנחומיי הכנים למשפחתו ואוהביו, יהי זיכרו ברוך".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד ביקש גם הוא לשלוח תנחומים למשפחתו של יצחק ולחבריו ליחידת אגוז. "בוקר עצוב, הלב כואב", כתב בחשבונו בטוויטר, "שלא תדעו עוד צער, יהי זכרו ברוך".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כואב, כואב, כואב. יהי זכרך ברוך ונשמתך צרורה בצרור החיים. לבי ותנחומי למשפחה שאבדה את היקר מכל. ב"ה תחיית המתים בקרוב ממש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים