שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » טרגדיה קשה: מפעיל העגורן בנמל אשקלון עדיין נעדר
גם לאחר יותר משבוע מאז אסון קריסת העגורן של חברת החשמל נמשכים החיפושים אחר מפעיל העגורן ניר דקל, אב לשלושה שעדיין לא נמצא
הנעדר ניר דקל | צילום: באדיבות המשפחה

למרות שחלף יותר משבוע מאז אסון קריסת העגורן של חברת החשמל באשקלון נמשכים החיפושים אחר מפעיל העגורן ניר דקל, בן 54, אב לשלושה שעדיין נעדר. בחברת החשמל בה עבד דקל, מעדכנים כי החיפושים נמשכים כל העת בכל האמצעים בתקווה להביא לסיום סבלה וכאבה של המשפחה

בחברת החשמל מעדכנים כי החיפושים מתבצעים בים, באוויר וביבשה, בסיוע צוותי חברת החשמל, כלל גופי הביטחון וההצלה ומתנדבים בהובלת משטרת ישראל. מתנדבים בעלי רחפנים, סירות, סוסים וג'יפים.

עוד מבחזית החדשות

עוד נמסר כי משפחת דקל וחברת החשמל, מבקשים מהציבור לקחת חלק בחיפושים לאורך חופי הארץ שמא גופתו תיפלט למים. "חברת החשמל לא חוסכת במשאבים ומפעילה מערך מתוגבר לטובת האיתור כשצוותים מקצועיים של חברת החשמל, בשיתוף פעולה צמוד עם כל הגורמים המוסמכים לרבות כוחות הביטחון וההצלה, פועלים להבטחת העגורן המערבי, כך שיתאפשר לערוך חיפושים באזור העגורן המזרחי שקרס למים".

מחברת החשמל נמסר כי "עובדי חברת החשמל ואגף הרווחה ממשיכים לפקוד את ביתו של דקל והם מעדכנים באופן שוטף את המשפחה בכל דבר ועניין שנוגע למאמצי החיפוש והאיתור".

עוד מבחזית החדשות

כזכור ביום שני שעבר קרס עגורן בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון, בשעות הערב המאוחרות עקב רוחות עזות. המשטרה דיווחה כי על העגורן שקרס היו שני בני אדם שנפלו למים, שאחד מהם חולץ. במצב בינוני ופונה למרכז הרפואי ברזילי באשקלון.

שניים נוספים הוגדרו נעדרים.נפתלי אדרי בן 66 מאשדוד וניר דקל בן 54 מהיישוב אור הנר, נשוי ואב לשלושה. גופתו של אדרי נפלטה לחוף אשדוד ביום רביעי, יממה וחצי לאחר אסון הקריסה. בקרב בני המשפחה והחברים של דקל מצפים למציאת הגופה כדי להפסיק את חוסר הוודאות, הסבל והכאב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים