שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » טרגדיה בתל אביב: בן 40 נספה בשריפה
צוותי כיבוי ומד"א הוזעקו הלילה, לשריפה שפרצה בדירה ברחוב מעפילי אגוז בעיר | לכוד בן 40 נספה ועוד ארבעה פצועים חולצו ופונו לבתי החולים איכילוב ותל השומר
תגיות: ,
השריפה בתל אביב | צילום: מד"א

גבר בן 40 נספה הלילה (מוצ"ש) לאחר ששריפה פרצה בדירת מגורים ברחוב מעפילי אגוז בתל אביב. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. נסיבות הדליקה נבדקות.

ארבעה לכודים נוספים חולצו על ידי צוותי כיבוי שהוזעקו למקום, ופונו לבתי החולים איכילוב ותל השומר במצב בינוני כשהם סובלים מכוויות ומשאיפת עשן.

עוד מבחזית החדשות

דובר מד"א, זכי הלר: בשעה 00:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על שריפה בדירה בקומה השנייה בבנין מגורים בן 7 קומות, ברחוב מעפילי אגוז בתל אביב. פאראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 40 וחובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב ושיבא בתל השומר, 4 נפגעים במצב בינוני עם כוויות ולאחר ששאפו עשן".

חובשי הצלה אהרון עזרן ויוסי אילוז סיפרו: "הוזנקנו לשריפה בדירת מגורים בה נלכדו מספר דיירים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א הענקנו טיפול רפואי לארבעה נפגעים עם סימני שאיפת עשן וכוויות בידיים, והם פונו במצב בינוני להמשך טיפול בבתי החולים איכילוב בתל אביב ושיבא בתל השומר. למרבה הצער נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו של גבר כבן 40 אשר נמצא בדירה ללא רוח חיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים