שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » טרגדיה בסין: 31 בני אדם נהרגו בפיצוץ בלון גז במסעדה
אסון גדול במסעדה במחוז מוסלמי בסין | על פי הדיווחים, המוני בני אדם הגיעו למקום כדי לחגוג את החג הלאומי | גם בפריז נפצעו לפחות 37 בני אדם מפיצוץ בלון גז
כוחות ההצלה בזירת הפיצוץ | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

כלי התקשורת בסין, דיווחו אמש (רביעי) על לפחות 31 בני אדם שנהרגו בפיצוץ בלון גז במסעדה, שבעה נוספים נפצעו. הפיצוץ אירע בעיר יינצ'ואן, בירת המחוז האוטונומי נינגשיה, בשעות הערב, בעת שהמסעדה הייתה מלאה בסועדים.

על פי הערכה ראשונית, סיבת התאונה היא סתימה בשסתום מיכל הגז. צוות המסעדה החליף את שסתום הגז במנגל, וצינור הגז התפוצץ. מהדף הפיצוץ נחסמה דרך המילוט מהמסעדה והסועדים נלכדו בשריפה העזה שפרצה במקום, שגרמה לטרגדיה ולמותם של 31 בני אדם.

עוד מבחזית החדשות

כוחות הצלה גדולים זרמו למקום, והנשיא שי ג'ינפינג התייחס לאירוע באופן מיוחד. על פי הדיווחים, מדובר באזור מרכזי מאוד בעיר, שהיה עמוס בהמוני אנשים באותו זמן, מכיוון שאתמול חל פסטיבל "סירת הדרקון", שמקבץ אנשים רבים שבאים לחגוג ולאכול יחד.

סוכנות הידיעות הממשלתית שינואה דיווחה כי הנשיא שי דרש באופן ספציפי להעניק את הטיפול הטוב ביותר לנפגעים בפיצוץ. יש לציין, אסונות כתוצאה מפיצוץ צינורות גז וכשלים טכניים מקומיים במגזר האזרחי בסין אינם נדירים, ומתרחשים לעיתים. רק השבוע נהרגו תשעה בני אדם בפיצוץ במפעל בסין, ובחודש פברואר נהרגו 53 בני אדם בפיצוץ במכרה, סמוך לגבול עם מונגוליה.

גם בפריז נפצעו אתמול לפחות 37 בני אדם בפיצוץ בלון גז במרכז העיר. הפיצוץ התרחש בבניין מגורים ברובע הלטיני המפורסם בעיר, ועל פי תיעודים ברשתות החברתיות הבניין נהרס כמעט לחלוטין.

הפיצוץ גרם לשרפה עזה, שהתפשטה גם לבניינים סמוכים. כוחות הצלה גדולים הגיעו למקום, וכלבי גישוש רבים סייעו בחיפוש אחר ניצולים. כתוצאה מהפיצוץ נהרסה חזית בניין בית הספר האמריקני לעיצוב, שסטודנטים זרים רבים לומדים בו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים