שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » טרגדיה: אח ואחות בני חמש ושנתיים נספו בשריפה
שני האחים נפגעו באורח אנוש בשריפה שפרצה בבית בישוב הבדואי תל שבע |כדי לחלץ אותם היו צריכים לשבור את קיר הבית
תגיות: ,
זירת השריפה בתל שבע | צילום: דוברות כבאות והצלה

אח ואחות בני חמש ושנתיים, נספו בשריפה שפרצה בצהריים (ראשון) בבית ביישוב הבדואי תל שבע שבנגב. שני האחים נפגעו באורח אנוש ופונו על ידי צוות מד"א תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותם.

צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת באר שבע, בפיקודו של רב-רשף אריאל רווח, הוזעקו למקום ודיווחו כי הילדים פונו מהבית עוד לפני הגעת כוחות הכיבוי. "כרגע האירוע בשליטה ולוחמי האש מבצעים פעולות משלימות של כיבוי סופי. האירוע הסתיים ללא נפגעים נוספים", נמסר. חוקר דליקות של כוחות כיבוי אש החל בחקירת האירוע. הבית שעלה באש היה בעל גג פחונים, חלונות ודלת אחת בלבד. כדי לחלץ את האחים מהבית היה צורך לשבור את הקיר.

עוד מבחזית החדשות

פרמדיק מד"א שי קדוש סיפר כי "ברחוב סמוך למקום חברנו לרכב שהביא לנו ילד כבן 4 כשהוא ללא דופק וללא נשימה וסובל מכוויות בגופו. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

יוסף נועם בשארים ולידור קראוני, חובשי רפואת חירום במד"א שטיפלו בפעוטה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אותה כשהיא ללא דופק וללא נשימה וסובלת משאיפת עשן וכוויות בגופה. מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

על פי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בחמש השנים האחרונות מתו 26 ילדים כתוצאה משריפה, 58% מתוכם מתחת לגיל ארבע. מנכ"לית הארגון אורלי סילבינגר אמרה כי "בזמן שריפה, ילדים הם האוכלוסיה הפגיעה ביותר והם אינם יכולים לחלץ עצמם לבד. אני קוראת להורים – אל תגידו "לי זה לא יקרה". גלאי עשן מציל חיים. הוא אמנם לא ימנע את השריפה, אבל יתריע עליהם מבעוד מועד ויאפשר חילוץ מהיר של הילדים וקריאה לכוחות ההצלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים