שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » טקס חילופי שרים במשרד האוצר: סמוטריץ' פרגן לליברמן
בטקס חילופי השרים במשרד האוצר פרגן סמוטריץ' לליברמן, "היה שר אוצר טוב ופעל באומץ" | ליברמן עקץ את סמוטריץ' "בלי קמח אין תורה, בשביל השותפים שלך צריך הרבה"
אביגדור ליברמן ובצלאל סמוטריץ' | צילום: רפי בן חקון, לע''מ

היום (ראשון) התקיים טקס חילופי השרים בלשכת השר במשרד האוצר. שר האוצר היוצא, אביגדור ליברמן, אמר לעמיתו הנכנס "אם תצטרך אני עומד לרשותך, יש לנו מדינה אחת". הוא גם עקץ את סמוטריץ' ואמר "בלי קמח אין תורה, ולכן צריך לייצר הרבה מאוד קמח לאור הדרישות של השותפים שלך. הרבה מאוד קמח".

השר סמוטריץ' אמר בטקס כי "בעזרת השם, ככל שנחזק את הכלכלה, הכנסות המדינה יגדלו. אנחנו נכנסים לתקופה מאתגרת, אינפלציה ומשבר כלכלי עולמי. לא בטוח שכל מה שנעשה יהיה פופולרי, אבל אני מקווה שהוא יהיה נכון לאורך זמן".

עוד מבחזית החדשות

כאשר נשאל לגבי הקפאת תעריפי החשמל השיב סמוטריץ' "הבטחות צריך לקיים, אבל אני נכנס למשרד מורכב ומתכוון לבחון את הנושא לעומק, לא מתחייב לשום דבר מראש. יוקר המחיה יעמוד במרכז המדיניות שלנו".

עוד הוסיף סמוטריץ' "יש לנו מדינה יוצאת מן הכלל שנבנתה פה בנס". "יש פה כלכלה טובה ואני לא ממציא שום דבר. אני מתלבש על הקומות שבנו קודמיי, כולל השר ליברמן שהיה שר אוצר טוב, פעל באומץ. אני מקווה להשאיר אחריי משרד טוב יותר וכלכלה חזקה יותר".

"גם במשרד התחבורה השתדלתי לייצר כמה שאפשר. בסוף לא כולם אוהבים את אותן החלטות, אבל זה יהיה בשיח. לאשתי רויטל ולילדיי. זה קצת קלישאה אבל אתם נושאים בעול ושותפים מלאים. בסופו של דבר, כשהמשפחה חזקה ויציבה אז אפשר לעשות כמה שיותר דברים טובים".

"כשנכנסים למשרד כמו משרד האוצר, הדבר המרכזי שאני עושה זה להשיל מעליי את כל העניין הפוליטי, כי אני שר האוצר ויש לי מחויבות לאזרחי ישראל", אמר סמוטריץ'. "אני איש של שוק חופשי. ליברמן ואני מסכימים על הרבה דברים. המחויבות שלי היא לכלכלת ישראל. לא סוד שבמשרד האוצר יושבת הסיירת של השירות הציבורי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים