שיתוף
תגובות
כלכלה » אנרגיה ותשתיות » טסלה הצליחה היכן שאפל נכשלה: השיקה מטען מולטי אלחוטי
משטח הטעינה של טסלה בעל יכולת טעינה לשלושה מכשירים בו זמנית ובאופן אלחוטי | למרבה האירוניה, הוא לא מטעין את השעון של אפל
מטען מולטי אלחוטי של טסלה | צילום: טסלה

בסוף השבוע הכריזה חברת רכבי החשמל הענקית טסלה, כי הצליחה לייצר מוצר שאפל עדיין לא הצליחה. מדובר במשטח טעינה אלחוטי שיכול להטעין שלושה מכשירים בו זמנית בהספק של 15 וואט כל אחד. המטען מאפשר להניח את המכשיר בקרבת המטען ללא צורך במיקום מדויק. למטען 30 סלילי טעינה בתקן Qi, שממוקמים בצורה חכמה לאורך ולרוחב.

בטסלה אומרים כי עיצוב, שמחירו 300 דולר, נוצר בהשראת הטנדר החשמלי שלה  Cybertruck (סייברטראק). "העיצוב המלוטש שלו מורכב ממארז אלומיניום, חיפוי אלקנטרה מובחר (סוג של בד) ומעמד מגנטי ניתן להסרה המאפשר להניח את המטען בצורה שטוחה או בזווית לצפייה טובה יותר". עוד אמרו בטסלה "המטען כולל טכנולוגיית FreePoweR)), אשר טוענת את המכשירים התומכים ב-Qi, כגון טלפונים או אוזניות, כאשר הם ממוקמים בכל מקום על פני השטח ללא יישור מדויק".

עוד מבחזית החדשות

בספטמבר 2017, עם יציאתו לשוק של אייפון X, הכריזה אפל על המטען האלחוטי שלה, AirPower, שהבטיח טכנלוגיה דומה, אך שנתיים לאחר מכן הפסיקה לשווק אותו בגלל בעיות טכניות בהן נתקלה. ההסבר של אפל אזה היה ש"אחרי מאמצים רבים, הגענו למסקנה ש-AirPower לא יעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלנו ולכן ביטלנו את המוצר".

המטען החדש של טסלה לא דומה ל-AirPower של אפל באופן מלא, שכן הוא יכול לטעון אייפונים ואיירפודס בלבד, אך לא יכול לטעון את ה-Apple Watch בשל הגבלה לתקן Qi בלבד. בנוסף, קיימים מוצרים דומים אחרים בשוק שמספקים מהירות טעינה גבוהה יותר מ-15 וואט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים