שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » טלי גוטליב נגד הנשיאה חיות: במקום לשסות ולפלג , תקראי לאחדות
ח"כ גוטליב האשימה את הנשיאה חיות באחראיות לתופעת הסרבנות בצה"ל | כשאדם כמו נשיאת בית המשפט העליון מפחידה בדיקטטורה, אנשים מאמינים למה שהיא אומרת
בית המשפט העליון

לנוכח הפגנות המחאה וניסיונות ההידברות שמקדם נשיא המדינה, התראיינה הבוקר (רביעי) חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד ל-104.5FM והתייחסה לשלל הנושאים שעל הפרק, ובין היתר הגיבה לדברי חברי מפלגתה נגד סרבני המילואים: "לפעמים המילה הנוקבת מביאה לקדמת השיח את האמת לאמיתה"

בפתח הריאיון האשימה חה"כ גוטליב את נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות כאחראית לתופעת הסרבנות בצה"ל. לדברי גוטליב: "כשאדם כמו נשיאת בית המשפט העליון יוצאת למדינת ישראל ומעיזה להפחיד לדיקטטורה, זה ישפיע על טייסים, שופטים ורופאים. אני מאשימה אותה בשיסוי והפילוג שלא ידענו שנים במדינת ישראל. כשאנשים נורמטיביים שומעים אדם בדרגה ובתפקיד שלה, כנשיאה שמזהירה בפני דיקטטורה, הם יאמינו למה שהיא אומרת".

עוד מבחזית החדשות

"גם בהסכמי אוסלו לא הכרנו סרבנות וגם לא בהתנתקות. אבל איפה הגברת נשיאה חיות כשהיא רואה את בשיסוי כל כך מפחיד, וכל כך מטריד, צאי לעם, דברי, כמו שדיברת נגדנו, הפחדת הפחדה חסרת בסיוס מפנינו, בואי תקראי לאיחוי, בואי תקראי לאחדות. אנחנו, נבחרי ציבור, אנחנו לא מוכנים לקבל הכנעה שלנו או רצון או ניסיון להכניע אותנו ואני בטח ובטח לא אומר לאיזה שר או חבר כנסת באילו מילים להשתמש".

בתגובה לדברי חברה מפלגה שלמה קרעי אמרה גוטליב: "אני יכולה להגיד על השר שלמה קרעי שהוא אוהב את הארץ אהבה עזה והוא דואג לה ולאזרחיה יומם וליל והוא כואב את תופעת הסרבנות. שמעתי כל מיני ראיונות של טייסים ומה אני אומר לכם, באמת בכל הכבוד מאוד מעריכה ומכבדת אבל אתם לא מורמים מעם ולא מאף אדם, כל אדם בהתאם לנתוניו שלו".

עוד הוסיפה גוטליב: "כשאני רואה מכתב של טייסים שכותבים "גלית דיסטל, מי את בכלל?" אז היא לא מי היא בכלל, היא שרת ההסברה בשבילכם ותנו לה את הכבוד המגיע ותנו לשלמה קרעי את הכבוד שמגיע לו. יש משהו שאי אפשר לקחת מהם, גם שלמה קרעי וגם דיסטל־אטבריאן, הם אוהבים את הארץ שלנו ומבטאים את ליבם ואת כאבם על העובדה שאנשים בחוסר ביסוס יוצאים נגד הממשלה ונגד הכוח הקואליציוני של הכנסת, זה נראה לכם נורמלי?"

עוד מבחזית החדשות

לסיכום אמרה גוטליב: "מאז שאני בכנסת אני מבינה את מסירות הנפש של שליחי ציבור, אני מעריכה את תושבי הקצוות שבאמת שומרים על גבולות וריבונות מדינת ישראל, והמחשבה היא כשהם שומעים שלא יגנו עליהם, זה פוגע בציפור הנפש. והשר קרעי, שהוא חברי הטוב, הוא אדם אוהב ארץ אוהב את המדינה הזאת בלב מלא, בחר את מילותיו כך או אחרת ואני יכולה להגיד דבר כזה, לפעמים המילה הנוקבת מביאה לקדמת השיח את האמת לאמיתה"

"לא היה בסיס לסרבנות, מעולם לא הכרנו את התופעה הזאת, היא תופעה בזויה שצריך להוקיע, לעומת זאת, אני קוראת לעם ישראל להתאחד לא לבזות זה את זה, לא להשפיל זה את זה. אנחנו נצליח, יש לנו כוח קואליציוני, אנחנו נחוקק פה חוקים מצוינים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים