שיתוף
תגובות
חדשות » טבח בטבע: 260 גופות טופלו על ידי מתנדבי זק"א
חרבות ברזל
דובר זק"א דיווח על מספר הגופות שנמצאו בשטח המסיבה | לדבריו "עדיין לא סיימנו לסרוק את כל השטח מסביב" | "זה היה מחזה שבחיים לא ראיתי"
בלי מילים | צילום: דוברות זק"א

דובר זק"א מוטי בוקצ'ין אמר הערב (ראשון) כי עד כה נאספו כ-260 גופות מאזור המסיבה ברעים. לדברי בוקצ'ין, "אתמול נפרסנו בשטח מ-12:00, ובאזור המסיבה יצא צוות מאוד גדול, אני חושב שאספנו משם את כל הנרצחים, אבל עדיין לא סיימנו לסרוק את כל השטח מסביב".

בוקצ'ין סיפר בכאב את המראות שנגלו לעיניו באזור המסיבה. "נסענו לאורך הכביש וזה היה מחזה שבחיים לא ראיתי, על אף כל שנותיי בזק"א. חשבתי שהגעתי לשיא של הזוועות", סיפר. "נסענו ברכב, וכל 40-30 מטר עצרנו וראינו רכבים שבתוכם יש גופות, אנשים צעירים. גם היו רכבים שהמחבלים הציתו לאחר שרצחו את הנוסעים".

עוד מבחזית החדשות

דובר זק"א ציין כי עובדי הארגון, יחד עם כ-450 מתנדבים, אספו בסך הכול מאות גופות עד כה. מספר זה לא כולל את הנרצחים בקיבוצים. בוקצ'ין ציין כי לארגון יש מחסור חמור בקסדות ובאפודי מגן ופנה לציבור בבקשה לתרומות.

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. ארגוני חירום וחיילי מילואים אוספים נדבות. לאיפה הגענו? איפה התקציבים? איפה המוכנות של צה"ל? הכל הלך לפנסיה של אהוד ברק ולמסיבות שחיתות עם ענקי זמר. קונים מטוסים ב 500 מליון דולר ולחיילים אין אפודים וקסדות. מדינה בהפרעה. העיקר יטיפו לחרדים מוסר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים