שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חשיפה: מפקד גולני "אין לנו אף חייל שסירב להגיע למילואים"
"הטובים לגולני"
לדברי מפקד חטיבת גולני "המצב טוב בחטיבות הסדירות והמצב טוב במילואים" | "כל אחד מגיע עם המטען שלו, שם אותו בצד ומתחיל להתאמן"
חטיבת גולני אילוסטרציה | צילום: וקיפדיה

מפקד חטיבת גולני, אל"מ יאיר פלאי, התראיין אמש (רביעי) ב"כאן חדשות", והבהיר כי אין אף חייל בגולני שסירב להגיע למילואים.

"אין אף חייל בגולני שסירב להגיע למילואים בגלל המחאה", הדגיש פלאי, "המצב טוב בחטיבות הסדירות והמצב טוב במילואים. כל אחד מגיע עם המטען שלו, שם אותו בצד ומתחיל להתאמן. זה צבא העם ואם אנחנו רוצים להישאר בארץ הזאת כדאי שנגיע לפה כשקוראים לנו".

עוד מבחזית החדשות

פלאי סיפר על התרגיל החטיבתי וחזר שוב: "יש פה מאות אנשי מילואים. כל מי שקראנו לו הגיע. אין חייל בגולני שלא מגיע בגלל דעות אישיות, או איך שתקרא לזה".

מפקד גולני התייחס להודעת אנשי חיל האוויר כי יסרבו להתנדב ואמר: "המפקדים בחיל האוויר מטפלים באנשיהם ויודעים מה לדרוש", אמר, "אני מעריך את הטייסים ואת חיל האוויר, כל יום וכל לילה. אחים שלנו בדם. אני לא המפקד שלהם מה שאני חושב, האמירות שלי ברורות וחדשות. יותר משזה יפגע בנו ברמה הביטחונית, זה מפלג".

פלאי התייחס גם למתיחות בגבול הצפון ואמר: "אנחנו כן מרגישים ההתחממות בצפון וגם במוקמות אחרים סביבנו. העסק לא רגוע ולכן אנחנו מוכנים כל הזמן. אנחנו לא יכולים להוציא את העיניים מהמשקפת אפילו לא לרגע. אני יודע, אני צריך להיות מוכן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים