שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » חשיפה: הבונקר הסודי והענק של ולדימיר פוטין
מתחקיר חדש שפורסם באתר business insider האמריקאי, עולה כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מחזיק בבונקר ענק בגודל של שני קילומטר רבוע מתחת לארמון ששייך לו
ולדימיר פוטין נשיא רוסיה | צילום: הקרמלין

תחקיר חדש שפורסם היום (חמישי) באתר business insider האמריקאי, דווח כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מחזיק בבונקר ענק מתחת לארמון ענק שנמצא ברשותו. על פי התחקיר, המתחם התת קרקעי מתחת לארמון של פוטין מורכב משתי מנהרות נפרדות המחוברות במעלית שיורדת בערך 50 מטר מתחת לאדמה. עוד עולה כי כל מנהרה היא באורך של 40 ו-60 מטר ורוחבה כשישה מטרים.

הבונקר, בגודל של שני קילומטר רבוע, כולל כנסייה, מרתף יין, קזינו, טרקלין עם משטח החלקה על הקרח למשחקי ההוקי שפוטין אוהב לשחק עם מקורביו. מתברר, כי הבונקר נמצא באזור מיוער ומתוחם של 17,000 דונם שאסור לטיסה.

עוד מבחזית החדשות

התוכניות האדריכליות של המקום מראות שהמנהרות העשויות מבטון עבה מכילות כמות אדירה של מים ואוורור כדי שהדיירים יוכלו לשהות שם במקום במשך מספר שבועות בכל פעם. מייקל סי קימגה, פקיד לשעבר במחלקת המדינה האמריקאית, אמר כי "לפוטין יש הרבה חרדה מהיותו המנהיג הלא לגמרי לגיטימי של רוסיה". עוד אמר קימגה כי מאחר ופוטין יודע כי "הלגיטימיות שלו לא מובטחת לחלוטין בבחירות, הוא הולך לשאוף למקסם את ביטחונו האישי באמצעות מתחם של מגורים אישיים מוגנים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים