שיתוף
תגובות
חדשות » חשד לפרוטקשן: 8 מכוניות הוצתו בחניון מלון יוקרתי בגליל
על פי החשד כלי הרכב הוצתו במגרש החניה, בשל מאבק על תשלום דמי פרוטקשן עבור "שמירה" על המתחם | ראש מועצת חצור הגלילית: "שוב נחצו קווים אדומים"
המכוניות לאחר ההצתה | צילום: דוברות כב"ה צפון

בליל שבת הוצתו שמונה מכוניות במגרש החניה של בית מלון יוקרתי בגליל העליון. לפי החשד, הרקע לאירוע הוא המאבק על תשלום דמי פרוטקשן על ידי מתחם האירוח. המשטרה פתחה בחקירה, ובודקת גם כיוונים נוספים.

"שוב נחצים כאן קווים אדומים ואני קורא למשטרה לפענח את הפרשה הזאת בהקדם", אמר אמש שמעון סוויסה, ראש המועצה המקומית חצור הגלילית. לאחר ששוחח עם המשטרה על הנושא אמר כי הוא משוכנע שהרקע הוא המלחמה על דמי החסות: "זו עוד דוגמה לפשיעה בתחום הפרוטקשן, שאסור להסכים לה".

עוד מבחזית החדשות

יריב בן עמי, יו"ר תנועת "עד כאן – מאוחדים נגד הפרוטקשן" של חקלאי ובעלי העסקים בגליל העליון, אמר: "לצערנו, אנו עדים לדוגמה נוספת להיותנו חיים תחת איום מתמיד ושלטון זר. חייהם של בעלי העסק המאוים לעולם לא יחזרו להיות נורמליים עוד. אנו קוראים לכל הרשויות להתאחד ולתת מענה מיידי לבעלי העסקים. בראש ובראשונה ביטוח בתוקף, וחיזוק המשטרה באופן כזה שתכה בארגוני הטרור".

בחודשים האחרונים כמה מתחמי אירוח הפכו ליעד של משפחות פשע מהיישוב טובא זנגריה. בחודש מאי הוצתה בקתה במתחם מלון הווילג' שעל שפת הירדן, סמוך לשדה נחמיה, ובחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד תושב טובא זנגרייה שסחט בעלי צימרים.

עוד מבחזית החדשות

בחודש שעבר הוצתה חנות "מרכז האנרגיה", עסק משפחתי ותיק בן עשור בלב חצור הגלילית. בעלי החנות, שבה נמכרים מוצרי חשמל ואנרגיה, דיווח על נזק אדיר שנגרם לחנות שלהם ולחנויות סמוכות ומנסים עדיין להשתקם.

ראש מועצת חצור הגלילית סיפר אז כי "בחודשים האחרונים המועצה המקומית מפרסמת מספר פעמים מכרזים לעבודות, ומצאנו כי קבלנים מפחדים לגשת למכרז בגלל הפרוטקשן. לוקח לנו דם, יזע ודמעות לגייס תקציבים במיליונים, ואז אנחנו לא יכולים לבצע אותם בגלל הפרוטקשן. זה צריך להרעיד את כל אמות הסיפים בירושלים. אם לא יהיה גב כלכלי לעסקים שפועלים תחת טרור כלכלי, לא נוכל להחזיק את הגליל".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. רק הוצאה להורג של כל החמולה , ולהחרים להם את כל הרכוש , ולחלוט מהם אחר כך את כל כספי הבנק לטובת הנסחטים .

  2. בואו בהמוניכם למען הדמוקרטיה והעתיד של כולנו 7-9-23 הפגנת המיליון של הימין מול בית המשפט העליון! עוצרים את הרס המדינה בחסות בית המשפט העליון שמנע את גירוש המסתננים! שופטי העליון אחראים! בג"ץ הורס ראת המדינה! 7-9-23 עולים על העליון ומחסלים את הדיקטטורה!

  3. ממשלות ישראל מפקירות את האזרחים.
    לקראת הבחירות יבואו כל הזבלים ויבטיחו וינסו לשכנע.
    האזרח הקטן לא בראש שלהם כל עוד הכבוד ניתן להם והכסף המושחת שלהם דופקים כמו שעון.
    לחרה של מדינה.
    אנח עזבתי, חי באושר ולא נועל את הבית בלילות.
    חחח
    כן יש עדיין הרבה מקומות טובים בעולם.
    מי צריך את כל החברה של המדינה המגעילה הזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים