שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חשד הסתה לאלימות: הפרקליטות אישרה לחקור את עוה"ד שאמר "לא אהסס להשתמש באש חיה"
אושרה הבקשה לחקור את עוה"ד דוד חודק, שהצהיר בכנס לשכת עורכי הדין ביחס לרפורמה המשפטית "אם יכריחו אותי לחיות בדיקטטורה, לא אהסס להשתמש באש חיה"
שר המשפטים יריב לוין | צילום: ערוץ כנסת

הפרקליטות אישרה הבוקר (שישי) לפתוח בחקירה פלילית נגד עורך הדין דוד חודק, שאמר שלשום בכנס לשכת עורכי הדין כי "אם מישהו יכריח אותי לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לי ברירה, לא אהסס להשתמש באש חיה". עורך הדין חשוד בהסתה לאלימות.

את הדברים אמר עו"ד חודק על רקע הרפורמה המוצעת במערכת המשפט. חודק טען בכנס "למדתי בחיי הבוגרים במדינת ישראל שני דברים. להיות עורך דין ולהילחם, ואני אלחם. הממשלה לדעתי לא מבינה לאיזה בוץ היא נכנסת. אני מדבר עם חברים שלי מהשירות הצבאי, צעירים יותר, בוגרים יותר, בממשלה לא מבינים את רמות האנרגיה שיש בציבור הישראלי ואת רמת ההתנגדות לתוכנית החקיקה ההרסנית הזו".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר עוה"ד "אנשים מוכנים להילחם עם נשק, אז כולם מזדעזעים, איך אני אומר? אם יגררו אותי לשם זה מה שאני אעשה. אני לא אעזוב את הארץ ואני לא אחיה בדיקטטורה".

"אני לא מבין מאיפה יש לבנימין נתניהו ויריב לוין בכלל את האומץ להציע הצעה כזו? כנראה שיש משהו בשיכרון הניצחון ודברים קורים מתוך יצר האדם ולא מתבונתו, ולכן התמונה ברורה לי. אני לא חי באי ודאות, אני חי בוודאות מושלמת. הם הולכים על זה בכל הכוח ואנו נתנגד לזה בכל הכוח ויהיה אשר יהיה".

יש לציין כי עו"ד חודק, הוא גם עד בתיק 1000 במשפט נתניהו

עוד מבחזית החדשות

אתמול אמר שר המשפטים, בתגובה ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, בעקבות מכתבה לראש הממשלה בנימין נתניהו שיש ניגוד עניינים בעיסוק שלו במערכת המשפט כי: "שמענו דברים חמורים מאין כמוהם מפיו של עורך דין בכנס שערכה לשכת עורכי הדין. אפשר היה לצפות שהיועצת המשפטית לממשלה תפעל ותשמיע קול ברור בעניין זה. אבל לא".

לטענת לוין, "היועצת וצוותה עסוקים בכתיבת עוד חוות דעת שתכליתה למנוע מראש הממשלה להביע את עמדותיו. מסתבר שניגוד עניינים הוא דבר מוזר. לנבחר ציבור אסור לדבר על רפורמה בייעוץ המשפטי, אבל ליועצת המשפטית ולצוותה מותר לפעול לסכל את הרפורמה שנוגעת ישירות לסמכויותיהם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ימסמסו את זה בבית משפט הרי בסך הכל הוא מהמפלגה שלהם בסך הכל הנזק שהוא גרם באמרותיו כבר נעשה גם אם יתרץ את עצמו בשקר גס (דרכו של השמאל) שכוונתו היה להתגונן על מי שיבוא עליו באש חיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים