שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » חלם על האדמו"ר והשתחרר מביה"ח
מופת בבעלזא
בחור בן 17 מהחסידות שוחרר בשבוע שעבר מביה"ח והועבר סוף סוף לשיקום בזכות חלום מסעיר בו אמר לו האדמו"ר מבעלזא שליט"א ללמוד קטעים מספר הזוהר • מפעים
תגיות:
ר' אברהם גרוס מגיש את הקוויטלעך לאדמו''ר מבעלזא | צילום: באדיבות 'ומקדשי תיראו'

בחור בן 17 המשתייך לחסידות בעלזא, היה מאושפז תקופה ארוכה מאוד בבית החולים 'שניידר' עקב זיהום ובמהלך התקופה הגיעו אנשים שונים ומוזיקאים שונים מכל גווני הקשת לבקרו ולשמח אותו.

בתקופת הימים נוראים האחרונה עשה אחד מהחסידים בשם ר' אברהם גרוס קמפיין שלא לדבר בשעת התפילה למשך שלושים יום, ומי שקיבל זאת על עצמו זכה להכניס לאדמו"ר מבעלזא שליט"א קוויטעל מיוחד.

בין המשתתפים היה בחור שכמובן קיבל ע"ע שלא לדבר בשעת התפילה אך בבקשה מיוחדת כתב בקוויטעל שזה יהיה לרפואת אותו בחור חולה, וכך הרב גרוס נכנס לאדמו"ר עם כל הקוויטלאך והאדמו"ר שולף את אחד הקוויטלאך באקראי וזה היה בדיוק הקוויטעל ההוא, האדמו"ר קרא את הקוויטעל למשך כ-3 דקות עצם את העיניים ובכה בשל המקרה הקשה בו היה שרוי הבחור הצעיר.

המשפחה מספרת כי בימים האחרונים באחת הלילות בבית החולים התעורר לפתע הבחור באמצע שנתו ואמר לאביו שחלם חלום נורא – והנה עומד הוא בקודש פנימה וכל החסידים מסביב האדמו"ר וכי הרבי שליט"א נתן לו את ספר הזוהר ואמר לו ללמוד 15 עמודים מסויימים, כשלאחר מכן אמר לו האדמו"ר 'עזוב את כל הרופאים והתרופות הכל שטויות, תלמד את ה-15 דף האלו בזוהר ותהיה לך רפואה שלימה כי הזוהר הוא פנימיות התורה וגם המחלה היא פנימית'.

בשל החלום המסעיר דיבר למחרת אביו של אהרון עם הדיין והמו"צ ר' יוסף דירנפלד שליט"א וסיפר לו את הסיפור וביקש ממנו שיסביר לו מה ניתן ללמוד עם הבחור מהזוהר וכפי שהאדמו"ר שליט"א ציווה בחלום.

בן המשפחה מתאר ל'בחזית' ברגש רב כי הבחור למד מה שצריך ללמוד ולהפתעת כולם בשבוע שעבר הוא סוף סוף שוחרר מבית החולים לשיקום.

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים