שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ ישראל אייכלר: רבים חושבים שצריך למצוא "פתרון סופי" לבעיית החרדים
ח"כ אייכלר טען היום "ברגע שאין רפורמה ואין גיוס ואין תקציב אנחנו צריכים להעריך מחדש את מעמדנו בקואליציה" | עוד אמר: "ההסתה חודרת לוורידים של ישראלים רבים"
יו"ר ועדת העבודה ח"כ ישראל אייכלר | צילום: באדיבות המצלם

ח"כ אייכלר אמר היום (ראשון) בראיונות לתקשורת כי: "צריכים להעריך מחדש את מעמדנו בקואליציה הזו. ברגע שאין רפורמה במערכת המשפט ואין גיוס ואין תקציב לחינוך אנחנו צריכים לשקול מחדש מה אנחנו עושים. אולי יש ברירה שנקראת בחירות. "למה זה אנוכי"? בשביל להיות ועדת העבודה? לא בשביל זה אנחנו פה". עוד אמר אייכלר "אם ביבי היה מנהיג הוא היה מעביר את רפורמת המשפט, אלא אם עשו לו הפיכה צבאית ועשו לו הפיכה צבאית, אין לו שליטה".

יו"ר ועדת העבודה והרווחה טוען כבר שנים רבות שהשמאל הישראלי מתקיים משנאת חרדים עיוורת, ושנאה זו אינה שונה מהשנאה שהופגנה כלפי היהודים במחצית הראשונה של המאה הקודמת. בהתייחסו לדברי ההסתה הקשים של מגישת ערוץ 12, גלית גוטמן., כתב אייכלר כי "כבר עשרות שנים שחלק מהתקשורת והפוליטיקאים מסיתים ומתירים את דמם של החרדים. רצינו לחשוב ש"הכלבים נובחים והשיירה עוברת".

עוד מבחזית החדשות

אך לדבריו, "בתקופה האחרונה מתברר שההסתה חודרת לוורידים של ישראלים רבים שמשוכנעים ש"החרדים הם אסוננו" כמו אלה שהשתכנעו ש"היהודים הם אסוננו". רבים מהם צורחים שהחרדים מוצצים את דמם ושצריך למצוא "פתרון סופי" לבעיית "הילודה החרדית".

עוד כתב אייכלר כי "אם היו בולמים את ה"שטירמר", את גבלס ואת שטרייכר בזמן, העם הגרמני לא היה נסחף אחרי הכנופיות הנאציות. לכן, מדינת היהודים שקמה על אפרם של קורבנות השנאה האנטישמית הי"ד, חייבת לשים קץ בכוח משטרתי גדול וביד חזקה נגד כל אמירה או כתיבה או קריקטורה והתבטאות אנטישמית".

גם ח"כ יעקב אשר אמר מוקדם יותר היום בכנס: "כל מי שנותן יד להסתה, למסע המכפיש והאנטישמי, מכל מפלגה שהיא, גם אם בשתיקה – לא יינקה. שלא יבקשו שנקים איתם ממשלות". עוד הוסיף אשר: "אנחנו לא נהיה שותפים עם אנשים שמוכנים להכפיש ציבור שלם רק בגלל שהוא שונה ממה שהם מכירים. אנחנו נדאג לציבור שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. ח"כ ישראל אייכלר נציג אלוהים על פני האדמה, הסר דאגה מלבך החברה החרדית שאתה מיצג תוביל במוקדם או במאוחר לקץ החלום הציוני! בנקודה זו עולה דילמה מרכזית בעניין הדת הישראלית- ואחר כך היהודית-ויחסיה עם השלטון הארצי, שאיננו אלוהי. את הדילמה הזו אפשר לנסח די בפשטות: האם שני המוסדות יכולים לחיות בדו קיום, מבלי שאחד יחליש את השני, עד כדי חיסולה? אם דרישותיה של הדת ייאכפו, למדינה לא יהיה די כוח לתפקד. מצד שני, אם נאפשר למדינה להתפתח בצורה נורמלית, לפי טבעה, היא תספח אליה חלק ממהותה של הדת, ותעקר אותה. בכל אחת מהן טבועה נטייה פרזיטית כלפי רעותה. בישראל של ימינו עדיין אין לה ולא יהיה לה פתרון לראייה, הכאוס המתחולל בימינו בחברה ובפוליטיקה הישראלית. כנראה מקומנו הטבעי בגלות. יתכן גם שאנו נמצאים בישורת האחרונה לקיימנו כעם. יהדות ארצות הברית ברובה מודעת והפנמה את המצב, לכן ברובה נטמע בין הגויים!.

  2. החרדים, גם הקיצוניים בהם, הם אחים שלנו ולהם תרומה מסויימת למדינת ישראל. לא הייתי רוצה או מבקש כל פגיעה בהם. אני רק רוצה שיהיו חופשיים, עם אותן הזכויות והחובות כמו שאר בני הארץ. עם אותן יכולות, ידע בסיסי שיתן להם להתפרנס בכבוד, כמו האחים החרדים שלנו בהולנס או בארה"ב, שם הם שורדים יפה מאוד ללא שום תיקצוב מהמדינה. שאף אחד לא יעז לקרוא להם פרזיטים או לספר שהם חיים על חשבונו. הלא הם חלק חשוב בעם היהודי? עם חופשי בארצנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים