שיתוף
תגובות
חדשות » ח"כ בצלאל סמוטריץ': "ההסתדרות והשמאל לא יכתיבו את מדיניות הממשלה החדשה"
דרך חדשה
הדברים של יו"ר הציונות הדתית נאמרו בישיבת סיעתו והם כוונו להתנגדותו של יו"ר ההסתדרות לאפשרות שסמוטריץ' יכהן כשר האוצר
ח"כ בצלאל סמוטריץ | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בישיבת סיעת הציונות הדתית היום (שלישי) אמר יו"ר הסיעה בצלאל סמוטריץ' כי "בזירה הפנימית אנחנו לא ניתן להסתדרות או לכל גורם אחר בשמאל להחליט עבורנו  ולהכתיב את המדיניות הכלכלית ואת המינויים בממשלה החדשה". 

הדברים נאמרו בתגובה להתנגדותו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד למינויו של סמוטריץ' כשר האוצר. בר דוד אף התקשר בעניין אל ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. סמוטריץ ויו"ר ש"ס הרב אריה דרעי נלחמים על תיק האוצר, מה שמנע את הצגת הממשלה החדשה בטקס ההשבעה היום.  

עוד מבחזית החדשות

סמוטריץ', שביקש את תיק הביטחון במידה ולא יקבל את תיק האוצר, הגיב למסרים שנשלחו על ידי הממשל האמריקאי נגד מינויו כשר הביטחון ואמר "גם ידידינו בעולם צריכים להבין את זה. מה שהיה הוא לא מה שיהיה. אני, בשיתוף פעולה מלא עם איתמר בן גביר ועם כל השותפים בראשותו של נתניהו, נחזיר את הביטחון ואת המשילות, נתקן את מערכת המשפט, נפתח ונסדיר ההתיישבות ביהודה ושומרון, הנגב, הגליל והגולן, נסכל מאמצי הרשות הפלשתינאית להקים מדינת טרור, נחזק את הזהות היהודית ונטפל ביוקר המחיה כדי לאפשר למדינה לצמוח ולאזרחיה להתפרנס בכבוד".

עוד הבטיח סמוטריץ' "לא ניתן לאף אחד לגנוב את הקול. נבטיח כי מי שבחר ימין יקבל ימין. אין ולא יהיו תירוצים. יש קואליציה הומוגנית עם הסכמות ברוב הדברים החשובים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים