שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ אמסלם: "אהרון ברק צריך לשבת בבית סוהר"
השר דודי אמסלם הטיח בחברי האופוזיציה "אתם עובדים למולך" וכינה את אהרון ברק "ביריון משפטי"| טען שאהוד ברק צריכים לשבת בכלא
השר דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בנאום במליאת הכנסת, התייחס השר המקשר בין הממשלה לכנסת לנשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק, וכינה אותו "ביריון משפטי, מגלומן" והוסיף כי לדעתו הוא צריך לשבת בבית הסוהר.

בנאום במליאת הכנסת אמר היום (שני) השר המקשר בין הממשלה לכנסת, דודי אמסלם, על השופט ונשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק כי הוא "צריך לשבת בכלא, הוא ביריון ומגלומן". במליאה נכחו מספר קטן של חברי כנסת, ביניהם ח"כ גלעד קריב מהעבודה שהתווכח איתו.

עוד מבחזית החדשות

"אתם עובדים למולך", אמר אמסלם. "יש לכם כאן בן אדם שמסית את כל מדינת ישראל, שלטעמי צריך לשבת בבית סוהר – קוראים לו אהרן ברק". במענה לשאלה של קריב הוסיף אמסלם: "גם אהוד ברק, הוא אדם יותר שטחי ולפי הבנתי יותר מושחת".

בהמשך דבריו טען אמסלם: "אם בית המשפט יפסול את נתניהו, כל הארץ תבער, מיליונים ייצאו לרחובות, לא כמה אלפים כמו אצל הצפונבונים. עוד אמר אמסלם: "זה רק שאלה של זמן עד שיעלה מישהו ויגיד שאנחנו לא יכולים להצביע, לא רחוק היום הזה.

"כשבני ישראל אמרו שירה, הקב"ה כעס ואמר 'מעשי ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה?', זה מה שקורה עם השמאל היום. השופט לפני אהרון ברק, לנדאו, כבר אמר את זה, לא אני אומר את זה".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. אהרון ברק לא צריך לשבת בכלא.
    הוא צריך להירקב בכלא.
    הוא וכל העדר שנגרר אחריו הם אנטישמים שונאי יהדות. המדינה היא הבית של העם היהודי. זאת ההגדרה בהקמת המדינה וזאת המטרה.
    כל מי שקורא לעצמו שמאל, ליברל, נאור, מודרני, כולם פוסט ציונים ומטרתם להחריב את הבית היהודי בכל דרך אפשרית. אלה בוגדים בהגדרה וחוברים לאויבינו בלי שום בושה ובלי לתת דין וחשבון. כולם לכלא!

  2. אמסלם צריך לשבת בכלא עם כל שאר מחריבי הדמוקרטיה ורצוי בתא עם פשפשים פוליטיים כמוהו

    1. השמאל הכריז על המלך ברק והמלכה יועמשית בהר הב הב. על איזה דמוקרטיה אתה מדבר?
      אם שולטת חונטה וממנה בעצמה את השופטים של עצמה אז בשביל מה העם בוחר בקלפי? אצה ממשיך לדקלם את הטמטום הזה בתקווה שכל העם יאמין לך? הרפורמה תעשה סדר וסוף סוף תהיה כאן דמוקרטיה. נגמרה החגיגה חביבי.
      לא מתאים לך שים פתק אחר בקלפי. דמוקרטיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים