שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ אורבך על גנאים: "אני גמרתי איתו"
סוער בקואליציה
בראיון ל'רדיו נאס' אמר גנאים: "במידה ואעמוד באותו מבחן שוב, וארגיש שצו מצפוני מחייב אותי להצביע נגד הקואליציה, אגיש את התפטרותי מהכנסת"
ניר אורבך | צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראשי הקואליציה החליטו להעניש בסנקציות את ח"כ מאזן גנאים מרע"ם על הפרת משמעת קואליציונית שהובילה אמש (ד') להפסד בהצבעה על הקמת בית חולים חדש בסכנין, כך דווח בחדשות כאן.

טרם הוחלט על סוג העונש, אך הוא יכול לנוע משלילת הגשת שאילתות, דרך מניעת זמן דיבור במליאה ועד להוצאתו מחברות בוועדות שונות בכנסת.

גנאים, תושב העיר סכנין בעצמו, אמר כי אם הוא שוב יידרש להצבעה נגד צו מצפונו, הוא יגיש את התפטרותו מהכנסת. בראיון ל'רדיו נאס' אמר גנאים: "במידה ואעמוד באותו מבחן שוב, וארגיש שצו מצפוני מחייב אותי להצביע נגד הקואליציה, אגיש את התפטרותי מהכנסת".

אמש נשמעו אמירות חריפות כלפי גנאים כשגם ברע"ם כעסו עליו וטענו שלא עמד במילתו כלפיהם.

יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ ניר אורבך מימינה, אמר, "אני איתו גמרתי. אותי מרמים רק פעם אחת. מעכשיו שיחפש את ועדת הכנסת". אורבך אף הוסיף שגנאים לא יקבל מעכשיו את עזרת ועדת הכנסת בנושאים להם יזדקק לסיוע הוועדה מכאן והלאה.

כזכור, אתמול התעוררה סערה בדיון על הצעת החוק להקמת בי"ח בסכנין של הרשימה המשותפת: האופוזיציה הצליחה להעביר את ההצעה בקריאה טרומית בתמיכה של 51 חברי כנסת מול 50 מתנגדים.

בין התומכים בהצעה, ח"כ מאזן גנאים מרע"מ שהצביע יחד עם האופוזיציה ויו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים