שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » חיסול בלב סוריה: ישראל חיסלה קצין בכיר במשמרות המהפכה
ע"פ מקורות זרים
ע"פ הדיווח באיראן, דאווד ג'עפרי – מפקד בכיר בחיל האוויר של משמרות המהפכה חוסל אמש בסוריה ע"י גורמים ישראליים | החיסול התבצע באמצעות מטען חבלה שהונח ברכבו
ספינה של משמרות המהפכה עולה באש | צילום: טוויטר

משמרות המהפכה האיראנים טענו הבוקר (רביעי) כי ישראל חיסלה ביום שני האחרון קצין בדרגת אלוף משנה המשרת בחיל האוויר של משמרות המהפכה. הקצין שחוסל, דאווד ג'עפרי, שימש כיועץ בסוריה. החיסול התרחש באמצעות פיצוץ מטען ברכבו. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות האיראנית "תסנים", הוא נפגע בפיצוץ של מטען חבלה שפגע ברכבו כשהיה בכביש באזור דמשק. בדיווח נאמר כי "ישראל היא האחראית". וכי "תהיה תגובה על החיסול. האויב הציוני יישא באחריות וישלם".

בתקופה האחרונה אירעו תקיפות רבות המיוחסות לישראל בסוריה, כאשר רק בשבת האחרונה דווח כי ארבעה אנשי צבא סורים נהרגו בתקיפה אווירית ישראלית. סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א דיווחה כי בשעה 6:30 בבוקר תקף חיל האוויר הישראלי יעדים במישור החוף הסורי ובמרכז המדינה. בבירת סוריה אמרו כי הישראלים תקפו מכיוון שמי הים התיכון, וציינו כי מערכות ההגנה האווירית שברשותם פעלו נגד התקיפה. מספר ימים לפני כן, יוחסה לישראל תקיפה נוספת באזור העיר חומס.

עוד מבחזית החדשות

שר הביטחון היוצא בני גנץ אמר בשבוע שעבר כי נמשיך לפעול נגד ניסיונותיה של איראן להתבסס בגבולנו הצפוני, ולהקים שם בסיסי טרור. בהתייחסות למתקפת המל"ט האיראנית נגד מכלית הנפט בבעלות ישראלית, אמר גנץ כי "זהו עוד סימן על הצורך לעצור את ההתפשטות המהירה של ההשפעה האיראנית באזור ובעולם – ואת ההשפעה שלה על שלוחיה. ישראל תמשיך לפעול מול נסיונותיה של איראן להקים בסיסי טרור על גבולותיה"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים