שיתוף
תגובות
חדשות » חיסול בכפר ג'בע: כוחות הביטחון חיסלו שלושה מחבלים
אש נפתחה הבוקר מרכב שחלף סמוך לכוחות הביטחון שהיו בפעילות מעצרים בכפר ג'בע | הלוחמים השיבו אש וחיסלו שלושה מחבלים | שניים מתוכם היו יעדי המעצר
תגיות: ,
רכב המחבלים | צילום: רשתות חברתיות לפי סעיף 27א'

כוחות הביטחון באיו"ש וסיירת חרוב חיסלו הבוקר (חמישי) שלושה מחבלים שירו לעברם מרכב עם לוחית רישוי ישראלית בכפר ג'בע סמוך לג'נין. הלוחמים היו בפעילות מעצרים בכפר ג'בע ובסילת אל דאהר, במהלך הפעילות בג'בע נפתחה לעברם אש מרכב חולף. הכוח השיב בירי וחיסל את שלושת נוסעי הרכב.

הכוח, שפעל בכפר ג'בע, הגיע למקום כדי לעצור חשודים שתכננו לבצע פיגוע ירי בקרוב. לאחר חיסול יושבי הרכב הסתבר, כי שניים מהמחבלים שנהרגו היו יעדי המעצר. בנוסף, באזור פעילות כוחות הביטחון נפל מל"ט מסוג "רוכב שמיים" אך אין חשש לדליפת מידע.

עוד מבחזית החדשות

המחבלים שחוסלו הם אחמד פשאפשה (22), וסופיאן פאחורי (29), שהיו יעדי המעצר, ונאיף מלאיישה (25) שהשתחרר ממעצר לפני חודש. פאחורי בן ה-30 שחוסל היה אחד החמושים הבולטים בג'בע, שניסה להקים לאחרונה את "חטיבת ג'בע", בדומה לחטיבת ג'נין שזוכה למימון מהג'יהאד האיסלאמי.

ברכבם של המחבלים נמצאו שני כלי נשק ארוכים ואקדח, וכן ארבעה מטעני חבלה, שפוצצו על ידי הלוחמים. כוחות הביטחון עצרו חשוד נוסף בכפר ג'בע, שהתחבא בתוך מבנה בכפר. הכוחות פרצו לתוך המבנה, ועצרו את המחבל.

דובר הג'יהאד האיסלאמי, טארק סלמי, אמר בתגובה לחיסול שלושת המחבלים כי "התוקפנות של האויב מחייבת אותנו להגן על עמנו". ממשרד החוץ הפלסטיני נמסר כי "הקהילה הבינלאומית אחראית לכישלונה להגן על העם הפלסטיני ולבלום את ההסלמה הישראלית".

עוד מבחזית החדשות

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "הלילה פעלו מסתערבי מג"ב איו"ש יחד עם פלוגת מג"ב וצה"ל בהכוונת השב"כ בכפר ג'בע שבחטיבה מרחבית מנשה, למעצר של מבוקשים שהיו מיועדים למעצר על רקע מספר פיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל באזור כפרם, ובזאת גם באזור חומש. במהלך הפעילות בוצע ירי לעבר מסתערבי מג"ב מרכבם של המבוקשים. מסתערבי מג"ב השיבו באש והרגו את שלושת החמושים שהיו ברכב, בהם שניים ממיועדי המעצר ופעיל נוסף שהשתחרר בחודש הקודם ממעצר. ברכב נמצאו מספר נשקים ומטענים".

עוד נמסר מדובר צה"ל כי בפעילות במהלך הלילה נעצרו מבוקשים החשודים בטרור גם בכפרים אל יאמון, זיתא, סילת אל חרתיה, סבסטיה, ג'ית, ביתות, רנתיס, עין עריק, מזרע א-שרקיה, וכן בעיר חברון. בכמה מוקדים נורתה אש לעבר הלוחמים והם השיבו בירי. כמו כן, נזרקו אבנים לעבר החיילים והם הגיבו בירי אזהרה באוויר. לא היו נפגעים לכוחותינו והמבוקשים שנעצרו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים